Sunday, May 3, 2015

သခင္ေယရႈ၏ ကုိယ္ရည္ကုိယ္ေသြး ၄

သခင္ေယရႈ၏ ထူးျခားေသာအမႈအရာႏွင့္ သြင္ျပင္လကၡဏာမ်ား

                   လူတစ္ဦးႏွင့္စပ္ဆုိင္ေသာ အရည္အေသြးတုိ႔မွာ ထုိသူ၏ ထူးျခားေသာအမူအရာႏွင့္ သြင္ျပင္ လကၡဏာ မ်ားတုိ႔ပင္ျဖစ္သည္။ ၎တုိ႔မွာ စိတ္လႈပ္ရွားျခင္းႏ်င့္ဆုိင္ေသာ အမူအရာမ်ား၊ က်င့္၀တ္ တရားႏွင့္ဆုိင္ေသာ အက်င့္စာရိတၳ မ်ား၊ ထက္ျမက္ေသာဥာဏ္ပညာႏွင့္ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံမႈမ်ား ျဖစ္ သည္။ ခရစ္ေတာ္သည္ အလြန္စိတ္အား တက္ၾကြသူတစ္ဦး ျဖစ္ၿပီး အလြန္ျဖတ္လတ္သူတစ္ဦးလည္း ျဖစ္ သည္။ ကုိယ္ေတာ္၏ စိတ္လႈပ္ရွားမႈမ်ားႏွင့္တကြ အေျပာအဆုိတုိ႔၌ လည္းေကာင္း၊ ျပန္လည္ေခ်ပ ေျပာ ဆုိျခင္းမ်ား၌ လည္းေကာင္း၊ ဥာဏ္ပညာ ထက္ျမက္မႈကုိ မ်ားစြာ ေတြ႕ရသည္။
                    ဧကန္စင္စစ္ သူသည္ အလြန္ထူးျခား၍ ျမင့္မားေသာ အဆင့္၌ ရပ္တည္လ်က္ရွိသည္။ သခင္ေယရႈ၏ ကုိယ္ရည္ကုိယ္ေသြး ႏွင့္ဆုိင္၍ ဆန္းစစ္ရာတြင္ အခက္အခဲ မ်ားစြာရွိသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆုိေသာ္ ခရစ္ေတာ္၏ ကုိယ္ရည္ကုိယ္ေသြးႏွင့္ ဆုိင္၍ သခင္ေယရႈ၏ ႏႈတ္ထြက္ေတာ္ စကားမ်ားမွလည္း အစဦး ခရစ္ယာန္မ်ားက မိမိတုိ႔မွတ္မိ သတိရႏုိင္သမွ် တစ္ဆင့္ၿပီး တစ္ဆင့္ ေျပာၾကား ခ်က္မ်ားျဖစ္သည့္ အတြက္ေၾကာင့္ သခင္ေယရႈ၏ ကုိယ္ရည္ကုိယ္ေသြးကုိ ေ၀ဖန္သုံးသပ္ရာတြင္ အခက္အခဲ ရွိျခင္းျဖစ္သည္။ 
                 ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္ ေရွးဦးခရစ္ယာန္မ်ား ျမတ္ႏိုးလွစြာ မွတ္သားထားေသာ ကုိယ္ေတာ္၏ႏႈတ္ထြက္ စကားမ်ားအားျဖင့္ကုိယ္ေတာ္၏ အက်င့္စာရိတၳကုိ မွန္းဆႏုိင္သည္။ ကုိယ္ေတာ္၏ က်င့္၀တ္တရားႏွင့္ ဆုိင္ေသာ ခြန္အား၊သတၱိ၊ ဘာသာေရးႏွင့္ဆုိင္ေသာ ထုိးထြင္းအသိဥာဏ္ ႏွင့္ ကုိယ္ေတာ္၏ ပင္ကုိယ္ဥာဏ္ကုိ နက္နဲစြာ သိျမင္နားလည္၍ လူအေပါင္းတုိ႔အေပၚ၌ ထားရွိေသာ ေမတၱာ ေတာ္သည္ ယခုထက္တုိင္ ထင္ရွားေပၚလြင္လ်က္ရွိသည္။ ကုိယ္ေတာ္၌ သြက္လက္၍ ထူးျခားေပၚလြင္ေသာ အရည္အခ်င္း ရွိသည္။


 
                           ကုိယ္ေတာ္သည္ မိမိထင္ျမင္ယူဆခ်က္မ်ားကုိ ေဖာ္ထုတ္ဖုိ႔ ရဲစြမ္းသတၱိရွိသျဖင့္ ယုံၾကည္ေလာက္ေသာ သူတစ္ဦးျဖစ္သည္။ ကုိယ္ေတာ္သည္ အေပၚယံအရာမ်ားကုိ ပမာဏမျပဳဘဲ၊ လူအမ်ားလက္ခံ ထားေသာ္လည္း ကန္႔ကြက္သင့္ေသာ အရာမ်ားကုိလည္း လက္မခံတတ္ေခ်။ ခရစ္၀င္က်မ္းမ်ားသည္ ခရစ္ေတာ္၏ အေၾကာင္းကုိ ျပည့္ျပည့္စုံစုံမဟုတ္ဘဲ အပိုင္းအစေလးမ်ား ကဲ့သုိ႔ ေဖာ္ျပထားသည္။ သူတုိ႔၏ ေဖာ္ျပခ်က္မ်ား အားျဖင့္ ကုိယ္ေတာ္သည္ လူအေပါင္းတုိ႔ထက္ သာလြန္ တင့္တယ္ ေလ်ာက္ပတ္မႈရွိ၍ ခြန္အားႀကီးသူ တစ္ေယာက္ျဖစ္ေၾကာင္း ေတြ႕ႏုိင္သည္။ ထုိမွ်မက ဧကန္ပင္ သူရဲေကာင္းတုိ႔၏ အရည္အေသြးႏွင့္ ျပည့္စုံသူတစ္ဦးျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သိျမင္ နားလည္ရသည္။

၁။               သခင္ေယရႈသည္ ဘုရားတရားၾကည္ညိဳေသာ သူတစ္ဦးျဖစ္သည္။

              ဘုရားသခင္ႏွင့္မိတ္သဟာယဖြဲ႕ျခင္း အေလ့အက်င့္ကုိ ကုိယ္ေတာ္သည္ မည့္သည့္အခါမွ် မပ်က္ကြက္ေစ ခဲ့ပါ။ (မာ ၁း၃၅) တြင္ ကုိယ္ေတာ္သည္ ဆုေတာင္း၍ဘုရားတရားကုိ အာရုံျပဳရန္ လူအေပါင္းတုိ႔ ထံမွ လည္းေကာင္း၊ အသက္တာ၏လႈပ္ရွားမႈမ်ားမွ လည္းေကာင္း၊ ဖယ္ရွား၍ သဘာ၀၏ ဆိတ္ၿငိမ္ရာအရပ္သုိ႔ ထြက္သြားတတ္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပထားသည္။ ကုိယ္ေတာ္၏ တမန္ေတာ္ မ်ားကုိလည္း ထုိသုိ႔ျပဳရန္ တုိက္တြန္းအားေပး ေတာ္မူေၾကာင္း (မာ ၆း၃၁) တြင္ ေတြ႕ရသည္။ ကုိယ္ေတာ္၏ အသက္ရွင္ မႈတြင္ ဘုရား၀တ္၌ေမြ႕ေလ်ာ္ျခင္း တည္းဟူေသာ အသြင္အျပင္သည္ ကုိယ္၏အသက္တာ၌ ခါးပန္းကဲ့သုိ႔ ခုိင္ၿမဲစြာ စည္းထားေသာအရာ ပင္ျဖစ္သည္။ ကုိယ္ေတာ္သည္ ဤအေလ့အထကုိ အသက္ႀကီးမွ ရရိွ လာသည္ မဟုတ္ဘဲ ငယ္ရြယ္စဥ္ကတည္းကပင္ ရရွိခဲ့ဟန္ရွိသည္။
                 ယုဒလူမ်ိဳး တုိ႔သည္ ဘုရားတရား ၾကည္ညိဳ ကုိင္းရႈိင္းသူမ်ား ျဖစ္ၾကေသာ္လည္း သူတုိ႔၏ ဘုရားတရား ၾကည္ညိဳ မႈသည္ အျပင္လကၡဏာအေနျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ အေပၚယံမွ်သာ ေကာင္းျမတ္ျခင္း အျဖစ္သုိ႔ လည္းေကာင္း ေရြ႕ေလ်ာ့သြားခဲ့သည္။ (မ ၆း၁-၁၈) တြင္ သခင္ေယရႈအား ဘုရားတရား ၾကည္ညိဳေသာ ယုဒလူမ်ိဳး မ်ားႏွင့္ ႏိႈင္းယွဥ္ၾကည့္ေသာအခါ ကုိယ္ေတာ္သည္ ယုံၾကည္စိတ္ခ်ေလာက္ သူတစ္ဦးျဖစ္သည္။ အေၾကာင္းမွာ ကုိယ္ေတာ္သည္ ျပင္ပလကၡဏာကုိ လည္းေကာင္း၊ လူတုိ႔၏ ခ်ီးမြမ္းမႈ မ်ားကုိလည္းေကာင္း၊ ဂရုမစုိက္ခဲ့ေခ်။ ကုိယ္ေတာ္သည္ အဘယ္ေၾကာင့္ ဘုရားတရား ၾကည္ညိဳ ခဲ့သနည္း ဆုိေသာ္ ကုိိယ္ေတာ္သည္ အဖခမည္းေတာ္ႏွင့္ တစ္လုံးတစ္၀တည္း  ျဖစ္ဖုိ႔ရန္ အလြန္ပင္ အေရးႀကီး ေၾကာင္း သိနားလည္ေတာ္မူေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။


                  ကုိယ္ေတာ္သည္ မိမိ၏အဖခမည္းေတာ္ကုိ သိကၽြမ္းသည့္ အသိပညာသည္ မေပၚယံမဟုတ္၊ အဖႏွင့္ သားသဖြယ္ အလြန္ရင္းႏွီးစြာ နာရီေပါင္းမ်ားစြာ မိတ္သဟာယဖြဲ႕ ဆုေတာင္းအာရုံျပဳ ျခင္းျဖစ္သည္။ ကုိ္ယေတာ္သည္ အဖခမည္းေတာ္အား “အဗၺ” အဖ ဟုေခၚေ၀ၚသကဲ့သုိ႔ မိမိေနာက္လုိက္မ်ားအား ထုိကဲ့သုိ႔ ေခၚရန္ သြန္သင္သည္။ ဤကဲ့သုိ႔ေခၚေ၀ၚျခင္းသည္ အဖဘုရားအား မည္မွ်သိကၽြမ္းေၾကာင္း၊ ရင္းႏွီးမႈရွိေၾကာင္း သိႏုိင္၏။ ကုိယ္ေတာ္သည္ မိမိအဖ ခမည္းေတာ္အား ေခၚေ၀ၚရာ၌ ယေန႔ကေလးမ်ားက မိမိတုိ႔ ဖခင္ကုိ အေဖ၊ အေဖဟု ေခၚသကဲ့သုိ႔ မိမိကုိယ္ကုိ ခမည္းေတာ္၏ သားေတာ္ျဖစ္ေၾကာင္းကုိ သက္ေသခံျခင္း ခမည္းေတာ္ႏွင့္ တစ္လုံးတစ္၀တည္း ျဖစ္ေၾကာင္းေဖာ္ျပသည္။

၂။                ပင္ကုိယ္အရည္အေသြးႏွင့္ ျပည့္စုံေသာ ယုဒဆရာတစ္ပါး

                 ကၽြႏ္ုပ္တုိ႔ နားလည္သမွ်ဆုိလွ်င္ သခင္ေယရႈသည္ သူ၏ေခတ္ကာလ ေဒသတြင္ ေပၚထြန္း လာခဲ့ေသာ သူတစ္ဦးျဖစ္သည္။ ထုိသုိ႔ဆုိရာ၌ ကုိယ္ေတာ္သည္ ပါလတိနျပည္ရွိ ယုဒလူမ်ိဳး တစ္ဦးပင္ ျဖစ္သည္။ ခရစ္၀င္ သုံးက်မ္းသည္ ယခုထက္တုိင္ အေတြးအေခၚအားျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ စကားအသုံးအႏႈံးအားျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ ပါလတိနျပည္ ဓေလ့ထုံးစံျဖင့္ ျပည့္ႏွက္လ်က္ရွိသည္။ ခရစ္၀င္ က်မ္းမ်ားကုိ ေရးသားျပဳ စုေသာ က်မ္းျပဳ ဆရာတုိ႔အတြက္ ရုပ္တုဆင္းတု ကုိးကြယ္ျခင္းကုိ စြန္႔လႊတ္လ်က္ မွန္ကန္၍ အသက္ရွင္ေသာ ဘုရားကုိ အေစခံဖုိ႔ရန္ ဘာမွ်အခက္အခဲ မရွိခဲ့ပါ။ ခရစ္၀င္ သုံက်မ္းတြင္ပါ၀င္ ေသာ အေတြးအေခၚႏွင့္ စကားလုံးအသုံးအႏႈံး တုိ႔သည္ အမ်ားအားျဖင့္ ရဗၺိဆရာတုိ႔၏ လမ္းညႊန္ခ်က္ မ်ားကုိ အမွီျပဳလ်က္ ရွိသည္။ ယုဒလူမ်ိဳး တုိ႔၏ စိတ္ေနသေဘာထားကုိ ခရစ္၀င္က်မ္း တုိ႔တြင္ ေရးသားထားေသာ စကားအသုံးအႏႈံး တို႔ျဖင့္ ထင္ရွားစြာ သိျမင္ႏုိင္သည္။ ထုိသုိ႔ေသာ စကားလုံး အသုံးအအႏႈံး မ်ားသည္ သခင္ေယရႈ၏ ေခတ္မဆန္ေသာ စိတ္ထားကုိ သတိရေစသည္။ တပ္မက္ေသာ မ်က္စိဆုိရာတြင္ ယုဒလူမ်ိဳးတို႔၏ စိတ္ကူးအယူအဆ အားျဖင့္ ကပ္ေစးနည္း တုိထြာျခင္းကုိ ဆုိလုိသည္။ ရုိးေျဖာင့္ သန္႔ရွင္းေသာ မ်က္စိဆိုရာတြင္ ေပးလွဴ ရာတြင္ ရက္ေရာျခင္းကုိ ဆုိလုိသည္။
                    ဥပမာဆုိလွ်င္ ခရစ္၀င္က်မ္းမ်ားတြင္ ေတြ႕ရေသာ ကုလားအုတ္ဟူသည့္ ျပင္းထန္ေသာ စကားအသုံးအႏႈံး မ်ားသည္ ရဗၺိဆရာတုိ႔၏ စာေပ အသုံးအႏႈံးမ်ားႏွင့္ တူညီလ်က္ရွိသည္။ အျခားဥပမာ မ်ားမွာ ကုလားအုတ္သည္ အပ္နဖားကုိလွ်ိဳ လြယ္၏။ (မ ၁၉း၂၄) ႏွင့္ ကုလားအုတ္ကုိ မ်ိဳ၏ (မ ၂၃း၂၄) ဟူေသာ အသုံးအႏႈံး မ်ားျဖစ္သည္။ သခင္ေယရႈ၏ စကားအသုံးအႏႈံး မ်ားသည္ ယုဒဓမၼသတ္ က်မ္းစာတြင္ ပါရွိေသာ စကားအသုံးအႏႈံးမ်ားႏွင့္ တူညီမႈ ရွိသည္။ ဥပမာမ်ားကုိ အသုံးျပဳေတာ္မူရာ၌ ယုဒလူမ်ိဳး တုိ႔၏ ေန႔စဥ္အသက္တာႏွင့္ သူတုိ႔၏ ပတ္၀န္းက်င္၌ ေတြ႕ျမင္ရေသာ အရာမ်ားကုိ ထိမိေအာင္ အသုံးျပဳ ေတာ္မူသည္။
               ဥပမာဆုိရလွ်င္ ဘုရားသခင္သည္ ေတာျမက္ပင္ကုိ ထုိသုိ႔ေသာ အ၀တ္ႏွင့္ ဖံုးလႊမ္းေတာ္မူလွ်င္ ....... ၊ စာငွက္တစ္ေကာင္ကုိ ႏွစ္ျပားအဖုိးႏွင့္ ၀ယ္ရသည္ မဟုတ္ေလာ ..... ဟုေသာ စာပုိဒ္မ်ား ျဖစ္သည္။ ဤစာပုိဒ္မ်ားသည္ ယုဒလူမ်ိဳးတုိ႔၏ ပတ္၀န္းက်င္ရွိ အေၾကာင္းအရာမ်ားႏွင့္ သူတုိ႔နားလည္မႈကုိ ထိမိစြာ ဖမ္းယူႏုိင္သည္။ ရွင္ေပါလု ေရးသားခ်က္မ်ားသည္ပင္လွ်င္ ရဗၺိဆရာတုိ႔ ၏ ေရးသားခ်က္ မ်ားႏွင့္ အလြန္တူညီလ်က္ ရွိသည္။ ထုိေၾကာင့္ ပါလတိနျပည္သား ျဖစ္ေသာ သခင္ေယရႈသည္ ယုဒလူမ်ိဳး တုိ႔၏ စိတ္ကူးမ်ားႏွင့္ အသက္ရွင္ပုံနည္းမ်ား ဘက္သုိ႔ ယိမ္းယုိင္ ညြတ္ေျပာင္းလ်က္ ရွိသည္မွာ ျငင္းဖြယ္ရာ မရွိပါ။
                    သခင္ေယရႈ၏ စိတ္ကူးအေတြးအေခၚမ်ားသည္ ယုဒလူမ်ိဳး တစ္ဦး၏ အေတြးအေခၚကဲ့သုိ႔ လက္ေတြ႕က်က် အက်င္စာရိတၳ ႏွင့္ဆုိင္သည့္အရာမ်ား ျဖစ္သည္။ ထုိေၾကာင့္ သခင္ေယရႈ၏ သြန္သင္ခ်က္ မ်ားသည္ ရဗၺိဆရာမ်ားကဲ့သုိ႔ ဥပမာေတာ္ကုိ အသုံးျပဳ ၍ လူမ်ားတုိ႔အား သြန္သင္သည္။ တစ္နည္းအားျဖင့္ ခရစ္၀င္က်မ္းမ်ားသည္ ခရစ္ေတာ္ေယရႈဘုရား၏ အေၾကာင္းကုိ အေစာဆုံး မွတ္တမ္းတင္ခဲ့ ၾကပါသည္။
                   ရဗၺိဆရာမ်ားတြင္ တပည့္မ်ား ရွိသကဲ့သုိ႔ သခင္ေယရႈတြင္လည္း ေနာက္လုိက္ တပည့္မ်ား ရွိသည္။ ထုိတပည့္ေတာ္မ်ားကုိ ေသခ်ာစြာ သင္ၾကားခံယူေစၿပီးေနာက္ အျခားသူမ်ားကို ဆင့္ပြားသင္ၾကား ရန္ ေစလႊတ္ေတာ္မူသည္။ ဆရာတစ္ဦး အေနျဖင့္ သခင္ေယရႈသည္ ဘုရားသခင္၏ ႏုိင္ငံေတာ္အေၾကာင္း ကုိ အဓိကထား၍ သြန္သင္ေဟာၾကားသည္။ ဘုရားသခင္၏ ႏုိင္ငံေတာ္အေၾကာင္းမွာ ယုဒလူမ်ိဳး အတြက္ သေဘာတရား အသစ္မဟုတ္ပါ။ ထုိအေၾကာင္းကုိ ယုဒလူမ်ိဳးတုိင္း သိနားလည္ၾကသည္။


                သခင္ေယရႈ၏ သြန္သင္ခ်က္အားလုံး တုိ႔သည္ ယုဒရဗိၺ ဆရာတုိ႔၏ အသုံးအႏႈံး၊ အေတြးအေခၚ၊ သင္ၾကားပုံ၊ သင္ၾကားနည္းတုိ႔ႏွင့္ တူညီလ်က္ရွိသည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း ထူးျခားခ်က္မွာ ရဗိၺဆရာတုိ႔သည္ ယုဒတရားဇရပ္မ်ားတြင္သာ သင္ၾကားပုိ႔ခ်လ်က္ရွိၿပီး၊ သခင္ေယရႈမွာမူ ေနရာေဒသမေရြး၊ အခ်ိန္အခါမေရြး အခါအားေလ်ာ္စြာ လူအမ်ားတုိ႔အား တရားေတာ္ကုိ သြန္သင္ေဟာၾကားေတာ္မူသည္။ (ဥပမာ  တရားဇရပ္၊ ေတာင္ကုန္း၊ ေျမျပန္႔၊ ပင္လယ္ကမ္းနား အစရွိေသာေနရာ)
                        လူတုိ႔ကုိ သြန္သင္ရာ၌ ရဗိၺဆရာမ်ားႏွင့္ ကြာျခားေသာ အျခားအခ်က္တစ္ခုမွာ ပင္ကုိယ္ အရည္အေသြးႏွင့္ ျပည့္စုံေသာ ဆရာတစ္ပါးျဖစ္သည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆုိေသာ္ ကုိယ္ေတာ္သည္ လူတုိ႔ကုိ သြန္သင္ရာ၌ စိတ္ေရာကိုယ္ပါ လႈိက္လႈိက္လွဲလွဲ ရွိသည္။ ဥပမာ- ရန္သူကုိ ရန္တုံ႕မမူရန္ ဆုိသည့္အခ်က္ ကုိ ယုဒရဗိၺဆရာမ်ား၊ စေတာ္အိတ္ (Stoic) ပညာရွင္မ်ား က လက္ခံၾကသည္။ သခင္ေယရႈ သြန္သင္ရာတြင္ ထုိမွ်မကဘဲ ပါးတစ္ဖက္ကုိ ရုိက္လွ်င္က်န္ေသာ တစ္ဖက္ကုိပါ လွည့္ေပးရန္ သြန္သင္သည္။ ခရီးတစ္တုိင္ သြားလုိသူအား ႏွစ္တုိင္သြားခုိင္းသည္။ ရန္သူကုိခ်စ္ရမည္။ အေႏွာက္အယွက္ ျပဳသူ၊ ညွင္းဆဲသူတုိ႔အတြက္ ဆုေတာင္းရမည္။ ေကာင္းေသာ ရွမာရိ၏ လႈိက္လွဲစြာ လူနာကုိ ကူညီမစမႈ စသည္တုိ႔ျဖစ္သည္။

၃။              သဘာ၀ကုိ ႏွစ္သက္ေသာပုဂၢိဳလ္

                ကုိယ္ေတာ္၏ ၾသ၀ါဒႏွင့္ ဥပမာေတာ္မ်ားသည္ သဘာ၀ကုိ သိနားလည္ေသာပုဂၢိဳ လ္ျဖစ္ေၾကာင္း ေပၚလြင္ ထင္ရွားေစသည္။ ကုိယ္ေတာ္သည္ နာဇရက္ရြာတြင္ ႀကီးျပင္းလာသူ တစ္ဦး ျဖစ္သည့္အေလ်ာက္ ေတာသဘာ၀ကုိ အလြန္စိတ္၀င္စား သူျဖစ္ေပသည္။ ဤအခ်က္တြင္ သခင္ေယရႈႏွင့္ ရွင္ေပါလုတုိ႔၏ အေတြးအေခၚႏွင့္ စိတ္ေနသေဘာထားမွာ တစ္ဦးႏွင့္ တစ္ဦး ျခား နားေၾကာင္း ကုိ ေတြ႕ရမည္။ ရွင္ေပါလုသည္ လူေနထူထပ္ေသာ တာရႈ (Tarsus) ၿမိဳ႕မွာ ႀကီးျပင္း လာသူျဖစ္သည့္အေလ်ာက္ ၿမိဳ႕ႀကီးမ်ား၏ ႀကီးက်ယ္ခမ္းနားေသာ အိမ္တြင္ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ေနထုိင္ ရ ေသာပုဂၢိဳလ္ ျဖစ္သည္။ သူသည္ ေတာေတာင္သဘာ၀ကုိ စိတ္၀င္စားမႈ မရွိေၾကာင္း သူေရးသားခဲ့ေသာ စာေစာင္မ်ားအရ ေလ့လာေတြ႕ရွိ ရသည္။
                     ေတာေတာင္သဘာ၀ကို ၿငီးေငြ႕သည္သာမက ထုိသဘာ၀၏ ဆင္းရဲျခင္းေ၀ဒနာႏွင့္ က်ိန္ဆဲျခင္းမ်ားမွ လြတ္ေျမာက္ရန္ ေမွ်ာ္လင့္လ်က္ ရွိသည္ဟု ခံယူသည္။ (ေရာမ ၈း၁၉-၂၄)။ သခင္ေယရႈ အတြက္မူ ထုိေတာေတာင္ေရေျမ သဘာ၀သည္ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ေကာင္းျခင္း ႏွင့္ သဘာ၀ ကုိ ႏွစ္သက္ျခင္း ေၾကာင့္ လြတ္လပ္ေပ်ာ္ရႊင္ေသာ ပုဂၢိဳလ္ျဖစ္ေၾကာင္း ေတြ႕ျမင္ရသည္။ ကုိယ္ေတာ္ရွင္ သည္ သဘာ၀အပင္မ်ား၏ ရွင္သန္ႀကီးထြားပုံ (မာကု ၄း၂၈)၊ ငွက္မ်ား မိမိတုိ႔အသုိက္သုိ႔ ျပန္ သြာျခင္း၊ ေျမေခြးမ်ား မိမိတုိ႔ တြင္းထဲသုိ႔ တြားသြားျခင္း (လုကာ ၉း၅၈)၊ လင္းတမ်ား တုိ႔သည္ လူတုိ႔၏ အေလာင္းေပၚမွာ စုေ၀းျခင္း (လု ၁၇း၃၇)၊ ငွက္မ်ား (မ ၆း၂၆)၊ ပန္းပင္မ်ား (မ ၆း၂၉)၊ ျမက္ပင္မ်ား (မ ၆း၃၀) စသည္တုိ႔ကုိ နီးနီးကပ္ကပ္ ၾကည့္ရႈေလ့လာ ခဲ့ဟန္ရွိသည္။



                                                                           ေဒါက္တာ အယ္၀ါး


No comments:

Post a Comment