Sunday, April 5, 2015

ခရစ္ယာန္ဘာသာႏွင့္ကယ္တင္ျခင္း

                  ကမၻာေပၚရွိဘာသာတရားတုိင္း၏ ဦးတည္ရည္မွန္းခ်က္ကေတာ့ “လူသားတုိင္း မေသခ်ာမေရရာတဲ့ ဘ၀သံသရာကေန လြတ္ေျမာက္ျခင္းရရွိဖုိ႔” ျဖစ္ပါတယ္။ ထုိဦးတည္ခ်က္ ဆီသုိ႔ ေလွ်ာက္လွမ္း တဲ့အခါ မတူကြဲျပားေသာ နည္းလမ္းအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ သြားၾကပါသည္။ အဲဒီ နည္းလမ္းေတြကုိ “ဘာသာတရား” (Religion) ဆုိၿပီး အမည္ေပးကင္ပြန္း တပ္ၾကပါတယ္။ ခရစ္ယာန္ တစ္ဦးအတြက္ ကယ္တင္ျခင္းဟာ “ဘ၀အသက္တာရဲ႕ လြတ္ေျမာက္ျခင္း” ျဖစ္ပါတယ္။
                    “ကယ္တင္ျခင္း” ခံစားရႏုိင္ဖုိ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဘာလုပ္ရမွာလဲ။ ဒီေမးခြန္းကုိ ေျဖဖုိ႔ဆုိရင္ “ဆက္စပ္စဥ္းစားရမယ့္ အေၾကာင္းအရာ၊ အေျခအေန” (Context) ကုိဦးစြာပထမၾကည့္ ရပါလိမ့္မယ္။ ဒီအတြက္ ေနာက္ထပ္ထြက္ေပၚလာတဲ့ ေမးခြန္းကေတာ့ “လူသားတစ္ဦးအျဖစ္ အသက္ရွင္ေနထုိင္ေနျခင္း ရဲ႕ခရီးပန္းတုိင္ (သုိ႔) ရည္မွန္းခ်က္က ဘာလဲ” ။
                     “ကယ္တင္ျခင္း” ဆုိတဲ့စကားလုံးေ၀ါဟာရကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဘယ္လုိ အနက္ဖြင့္ဆုိၾကမလဲ။ “ေသလြန္ၿပီးတဲ့အခ်ိန္ (သုိ႔) ေနာင္ဘ၀ေရာက္တဲ့အခ်ိန္ က်ိန္ျခင္းအမဂၤလာ (၀ါ) ငရဲ မက်ေစဖုိ႔အေရး ဟာ “ကယ္တင္ျခင္း” လား.........
                     “ကယ္တင္ျခင္းသုိ႔ ေရာက္အ့ံေသာငွါ      အဘယ္သုိ႔ျပဳ ရပါမည္နည္း” ဆုိေသာေမးခြန္းကုိ တမန္ေတာ္ႀကီးရွင္ေပါလုကေတာ့ အခုလုိျပန္ေျဖပါတယ္။ “သခင္ေယရႈကုိ ယုံၾကည္ေလာ့။ ယုံၾကည္လွ်င္ သင္ႏွင့္သင္၏ အိမ္သူအိမ္သားတုိ႔သည္ ကယ္တင္ျခင္းသုိ႔ေရာက္လိမ့္မည္” ။ (တမန္ ၁၆း၃၁)
            ဒီ အေျဖစကားကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဘယ္လုိနားလည္ ပါသလဲ။ ဘယ္လုိနားလည္ ခံယူ သင့္ပါသလဲ။ 

ကယ္တင္ျခင္းဆုိင္ရာ ဓမၼေဟာင္းအျမင္ (Old Testament Concept of Salvation)
                    ကယ္တင္ျခင္း (Salvation) ဆုိတဲ့စကားလုံးနဲ႕ ပတ္သက္လုိ႔ ဓမၼေဟာင္းက်မ္းမွာ အေျခအေန (၃)မ်ိဳး အားျဖင့္ ေဖာ္ျပတာေတြ႕ရပါတယ္။

၁။      စစ္ပြဲဆုိင္ရာအေျခအေနမွ ကယ္တင္ျခင္း။
၂။      “ကယ္တင္ျခင္း” ႏွင့္ “ေျဖာင့္မတ္ျခင္း” ဆက္စပ္မႈ
၃။      အနာဂတ္ကာလဆုိင္ရာ ကယ္တင္ျခင္း       တုိ႔ပဲျဖစ္ပါတယ္။ 

၁။                 ဓမၼေဟာင္းကုိေလ့လာတဲ့အခါ ဟီဗရူးေ၀ါဟာရ Ya Sh'a (to save) ဆုိတဲ့စကားလုံးဟာ Yeshu'ah, yesha, teshu'ah ( Salvation, Security, Safety, ease ) တုိ႔ကေန ဆင္းသက္လာတဲ့ ေ၀ါဟာရ ျဖစ္ၿပီး “ရန္သူတုိ႔လက္မွ ကယ္လႊတ္ျခင္း” လုိ႔အဓိပၸါယ္ ရပါတယ္။ “ခ်ည္ေႏွာင္မႈ ကင္းျခင္း” “လြတ္လတ္ျခင္း” ဆုိတဲ့အဓိပၸါယ္ ရွိပါတယ္။ ဓမၼေဟာင္းက်မ္းကုိ ေလ့လာတဲ့ အခါ “ကယ္တင္ျခင္း” ဆုိတဲ့သေဘာတရားကုိ “လြတ္လပ္ျခင္း” ဆုိတဲ့သေဘာတရား အယူအဆ ရွိတဲ့ ေ၀ါဟာရအျဖစ္သာ အဓိက အသုံးျပဳတာ ေတြ႕ရပါတယ္။
                    ဆင္းရဲႏြမ္းပါသူမ်ား     အေနျဖင့္   သူတုိ႔အေပၚဖိႏွိပ္    ညွင္းဆဲေန      သူေတြရဲ႕ လက္က လြတ္ေျမာက္ ျခင္း၊ ဣသေရလလူမ်ိဳး မ်ားအေနျဖင့္ ကၽြန္ခံရာ အီဂ်စ္ျပည္မွလြတ္ေျမာက္ျခင္း စတဲ့ က်ပ္တည္းတဲ့အေျခအေနကေန လြတ္ေျမာက္ျခင္းသေဘာ (လြတ္လပ္ျခင္း) ကုိရည္ညႊန္း တာ ေတြ႕ရပါတယ္။ “ေအာင္ျမင္ျခင္း(Victory) ၊ “ကယ္ႏုတ္ျခင္း” (Deliverance) ဆုိတဲ့ အဓိပၸာယ္လည္း ရွိပါတယ္။ ကယ္တင္ျခင္းဆုိင္ရာ ဓမၼေဟာင္းက်မ္းအျမင္ဟာ “စစ္ပြဲမွာေအာင္ျမင္ျခင္း” “တုိက္ပြဲအတြင္း ရန္သူလက္မွ ကယ္လႊတ္ျခင္း” စတဲ့ သေဘာတရားေတြ လႊမ္းမုိးေနတာေတြ႕ရၿပီး ပုံေဆာင္ ခုိင္းႏႈိင္းမႈေတြျဖစ္တဲ့ “ကယ္တင္ေသာရဲတုိက္ (၂ရာ ၂၂း၅၁)” “ကယ္တင္ျခင္းတည္းဟူေသာ သံခေမာက္လုံး (ေဟရွာယ ၅၉း၁၇)” “ကယ္တင္ရာျမင္းရထားေတာ္ (ဟဗကၠဳတ္ ၃း၈)” “ကယ္တင္ေတာ္ မူျခင္းဒုိင္းလႊား (၂ရာ ၂၂း၃၆) (ဆာလံ ၁၈း၃၅)” “ကယ္တင္ေသာဦးခ်ိဳ (၂ရာ ၂၂း၃) (ဆာလံ ၁၈း၂)” စသည္တုိ႔ဟာ ဓမၼေဟာင္းက်မ္းဆုိင္ရာ ကယ္တင္ျခင္းအျမင္ကုိ ထင္ဟပ္ေစပါသည္။
                  ဓမၼေဟာင္းအျမင္မွာ “ကယ္တင္ျခင္း” ဆုိရာတြင္ တုိ္က္ပြဲမွာေအာင္ျမင္ျခင္းမက “ရန္သူမ်ား၏ ေဘးအႏၱရာယ္ျပဳျခင္းမွ လုံၿခံဳစြာေနရျခင္း” ဆုိတဲ့ေလးနက္မႈ ရွိပါတယ္။ ဒီသေဘာ တရားကုိ ေဟရွာယ (၂၆း၁-၂) မွာ.......။ “ထုိကာလ၌ ယုဒျပည္မွာသီခ်င္းဆုိလတံ့ေသာ စကားဟူမူကား ငါတုိ႔၌ ခုိင္ခံ့ေသာၿမိဳ႕ရွိ၏။ ကယ္တင္ျခင္းေက်းဇူးကုိ ျပအုိး၊ ရင္တားအရာ၌ စီရင္ခန္႔ထား ေတာ္မူလိမ့္မည္။ တံခါးတုိ႔ကုိ ဖြင့္ၾကေလာ့။ သစၥာေစာင့္၍ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူ ၀င္ပါေစ” ။
               “သင္၏ျပည္၌ အႏိုင္အထက္ျပဳျခင္းအသံ ကုိေနာက္တစ္ဖန္ မၾကားရ။ သင္၏နယ္အတြင္းတြင္ လုယူဖ်က္ဆီးျခင္း မရွိရ။ သင္၏ၿမိဳ႕ရုိးကုိ ကယ္တင္ျခင္း ဟူ၍လည္းေကာင္း၊ ၿမိဳ႕တံခါးတုိ႔ကုိ ခ်ီးမြမ္းျခင္း ဟူ၍လည္းေကာင္း သမုတ္ရလိမ့္မည္”။ ေဟရွာယ (၆၀း၁၈) ။ ဒါေၾကာင့္စစ္ပြဲ ဆုိင္ရာကယ္တင္ျခင္း လုိ႔ ေျပာတဲ့အခါ ဣသေရလလူမ်ိဳးမ်ားအေနျဖင့္ ဖိႏွိပ္ညွင္းဆဲသူအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔တကြ၊ ရန္သူလက္မွ လြတ္ေျမာက္ျခင္း၊ တုိက္ပြဲမွာရန္သူမ်ားကုိ   ေခ်မႈန္းေအာင္ျမင္ျခင္း တုိ႔အျပင္ “ရန္သူမ်ားရဲ႕ ဒုကၡေပးေႏွာင့္ယွက္မႈမွ ေဘးကင္းလုံၿခံဳ စြာေနႏုိင္ျခင္း” ဟူေသာအဓိပၸာယ္ရွိပါတယ္။


၂။              တဖန္ “ကယ္တင္ျခင္း (Salvation)” “ေျဖာင့္မတ္ျခင္း(Righteousness)” ကုိဓမၼေဟာင္း က်မ္းက အဆက္အစပ္ျပဳထားေၾကာင္း ေအာက္ေဖာ္ျပပါက်မ္းပုိဒ္ မ်ားအားျဖင့္ ေတြ႕ႏုိင္ပါတယ္။
               “ဇိအုန္ၿမိဳ႕တည္းဟူေသာ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႕၏ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းသည္ ေရာင္ျခည္ကဲ့သို႔၎၊ သူ၏ကယ္တင္ျခင္းသည္ ထြန္းလင္းေသာဆီမီးခြက္ ကဲ့သုိ႔၎၊ မထင္ရွားမီတုိင္ေအာင္ ထုိၿမိဳ႕အတြက္ ငါသည္တိတ္ဆိတ္စြာ မေနရ” (ေဟရွာယ ၆၂း၁)“ကယ္တင္ျခင္း အ၀တ္တန္ဆာႏွင့္ ငါ့ကုိ ၀တ္ဆင္ေစ၍ ေျဖာင့္မတ္ျခင္း၀တ္လုံႏွင့္ ၿခံဳေတာ္မူၿပီ” (ေဟရွာယ ၆၁း၁၀)“လက္က်္ာလက္ေတာ္ ႏွင့္ သန္႔ရွင္းေသာလက္ရုံးေတာ္ သည္ကုိယ္ေတာ္အဖုိ႔ ကယ္တင္ေတာ္မူျခင္းကုိ ျပဳေလၿပီ။ ထာ၀ရဘုရားသည္ ကယ္တင္ေတာ္မူျခင္း ေက်းဇူးကုိ ထင္ရွာေစ၍ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရား ကုိလည္း တစ္ပါးအမ်ိဳးသား တုိ႔အား ေဖာ္ျပေတာ္မူၿပီ။” (ဆာလံ ၉၈း၂)။ (ဆာလံ ၁၁၉း၁၂၃)။
                   အထက္ပါဆာလံဆရာရဲ႕ ေရးသားခ်က္မ်ားနဲ႕ ေဟရွာယက်မ္းပါ ပေရာဖက္ျပဳခ်က္မ်ားကို ၾကည့္ရင္ “ကယ္တင္ျခင္း” ႏွင့္ “ေျဖာင့္မတ္ျခင္း” တရားတု႔ိဟာ တစ္လုံးတ၀တည္းသေဘာျဖစ္တယ္ ဆုိတာေတြ႕ရပါတယ္။ “ကယ္တင္ျခင္း” ကုိေဆာင္က်ဥ္းေပးမယ့္ ဘုရားသခင္ဟာ ေျဖာင့္မတ္ မွန္ကန္စြာ ျပဳက်င့္ျခင္းနဲ႕ တရားမွ်တမႈရွိျခင္း တုိ႔ကုိ တၿပိဳဳင္နက္တည္း ေတာင္းဆုိလ်က္ ရွိေနပါတယ္။ “ငါလူမ်ိဳး၊ ငါ့လူစုတုိ႔ ငါ့စကားကုိ နားေထာင္ၾကေလာ့။ ................................................. ........................................... ငါ့လက္ရုံးကုိ ကုိးစားၾကလိမ့္မည္။ (ေဟရွာယ ၅၁း၄-၅)”“ထာ၀ရ ဘုရားသည္ ငါ့၏အစြမ္းသတၱိ .......................................................................... ႀကီးေသာအမႈ ကုိျပဳ၏။ (ဆာလံ ၁၁၈း၁၄-၁၅)”
          ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသူမ်ား၊ ဖိနွိပ္ခံမ်ားအေနျဖင့္ ခ်မ္းသာၾကြယ္၀ၿပီး ၾသဇာအာဏာရွိသူမ်ားရဲ႕ ဖိႏွိပ္အႏုိင္က်င့္မႈ၊ မတရားေခါငး္ပုံျဖတ္မႈ တုိ႔ကေနလြတ္ေျမာက္လ်က္ ကယ္ႏုတ္ျခင္း၊ကယ္တင္ျခင္း ရရွိခံစား ႏုိင္ၾကဖုိ႔ ထာ၀ရဘုရားကလုပ္ေဆာင္ ပါလိမ့္မယ္။ (ဆာလံ ၃၇) မွာ- “မတရားေသာသူတုိ႔သည္ ........................................................................................ ႏႈတ္ယူ ကယ္တင္ ေတာ္မူမည္။ (ေဟရွာယ ၃၇း၁၄၊ ၃၉-၄၀)။
                   ဆင္းရဲသားမ်ား၊ အားနည္းသူမ်ား၊ အာဏာမဲ့နင္းျပားမ်ားကုိ ဥစၥာအာဏာ အင္အားႀကီးေသာ ဖိႏွိပ္သူမ်ား၊ ေခါင္းပုံျဖတ္သူမ်ား စတဲ့အတြင္းအျပင္ ရန္သူမ်ားအားလုံးရဲ႕ လက္မွေရြးႏႈတ္ ကယ္တင္လ်က္ “လြတ္ေျမာက္ျခင္း” ေပးဖုိ႔ဆုိတဲ့ကိစၥဟာ ထာ၀ရဘုရားရဲ႕ ”ကယ္တင္ျခင္း” ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဓမၼေဟာင္းက်မ္း ဆုိင္ရာသေဘာတရားဟာ တမလြန္ဘ၀ထက္ လက္ရွိဘ၀၊ လက္ေတြ႕ဘ၀ ဖက္ကုိတိမ္းညြန္႕တယ္ ဆုိတာ ေတြ႕ရပါတယ္။

၃။  ဣသေရလလူမ်ိဳးမ်ားရဲ႕ ကုိးကြယ္၀တ္ျပဳျခင္း ကုိ ေလ့လာၾကည့္တဲ့ အခါ ေမရွိယ သခင္ကုိ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းႏွင့္အတူ ထာ၀ရဘုရားရဲ႕ ကယ္တင္ျခင္းကုိ ေမွ်ာ္လင့္လ်က္ရွိတာကုိ ေတြ႕ရပါတယ္။ ဆာလံက်မ္းကုိ ဖတ္ၾကည့္ရင္ ေမရွိယသခင္ကုိ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းမ်ားကုိ ထင္ရွားစြာ ျမင္ႏုိင္ပါသည္။ “ေျဖာင့္မတ္စြာက်င့္ျခင္း အားျဖင့္ လာလတံ့ေသာ ထာ၀ရဘုရားသခင္ရဲ႕ ကယ္တင္ေတာ္မူျခင္း ကုိ ေမွ်ာ္လင့္လ်က္ ျပင္ဆင္ျခင္းရွိၾကဖုိ႔”  ေဟရွာယက်မ္းမွာ ေဖာ္ျပတာေတြ႕ႏုိင္ပါတယ္။ “ငါႏွစ္သက္ေသာ အစာေရွာင္ျခင္းဟူမူကား မတရားေသာ အခ်ည္အေႏွာင္ ........................................................ ......................................... ဘုန္းေတာ္သည္ေနာက္၌ လုံျခံဳ ေစလိမ့္မည္”။ (ေဟရွာယ ၅၈း၆-၈)
             ဘာေၾကာင့္လဲဆုိရင္ တရားမွ်တမႈ ကင္းမဲ့ျခင္းဟာ ထာ၀ရဘုရားရဲ႕ ကယ္တင္ျခင္းကုိ ရရွိႏုိင္ဖုိ႔ အေႏွာက္အယွက္၊ အတားအဆီး ျဖစ္ေစလုိ႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အထက္ပါ အခ်က္အလက္မ်ားဟာ “ကယ္တင္ျခင္းဆုိင္ရာ ဓမၼေဟာင္းအျမင္” ပဲျဖစ္ပါတယ္။



ကယ္တင္ျခင္းဆုိင္ရာ ဓမၼေဟာင္း-ဓမၼသစ္ ၾကားကာလအျမင္ (The Inter-Testament Period Concept of Salvation )

                   “ကယ္တင္ျခင္းဆုိင္ရာ ဓမၼေဟာင္းအျမင္” (၃)မ်ိဳးကုိပဲ ဓမၼေဟာင္း-ဓမၼသစ္စပ္ၾကားကာလ တြင္ဆက္လက္ ခံယူႏွလုံးသြင္းၾကပါတယ္။ ေႏွာင္းလူတုိ႔ ေတြ႕ရွိခဲ့ၾကေသာ သမုိင္းစာေပ အေထာက္အထား မ်ားအရလည္း ဒီအခ်က္ မွန္ကန္ေၾကာင္း သက္ေသျပဳ လ်က္ရွိပါတယ္။ ဘီစီ(၁၆၇) “မကၠာဘီေတာ္လွန္ေရး” ၿပီးေနာက္ ဟာစမုိနီယန္ ဂ်ဴ းမင္းဆက္ကာလ ကစလုိ႔ ယုဒလူ႕ေဘာင္ အဖြဲ႕အစည္းအတြင္း ဖာရိရွဲ၊ အက္စင္း၊ ဇဒၵဳကဲနဲ႕ မ်ိဳးခ်စ္၀ံသာႏု ေဇလုတ္ စတဲ့ အုပ္စုမ်ားအနက္ တစ္စုျဖစ္ေသာ အက္စင္းမ်ားဟာ ထာ၀ရဘုရားသခင္အေပၚ သစၥာရွိစြာနဲ႕ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားကုိ တင္းက်ပ္စြာ ေဆာက္တည္က်င့္ၾကံလ်က္ “ေမရွိယသခင္ရဲ႕ေန႔ရက္” ကုိေမွ်ာ္လင့္ကာ အသက္ရွင္ခဲ့ၾက သူမ်ားအျဖစ္ ထင္ရွားစြာ ေတြ႕ရပါသည္။
                 ဓမၼနဲ႕အဓမၼတုိ႔ရဲ႕ စစ္ပြဲအစပုိင္းမွာ ဒုစရုိက္ေမွာင္မုိက္ တန္ခုိး အင္အားစုမ်ားက အႏုိင္ယူ ႏုိင္မွာျဖစ္ေပမဲ့ အဆုံးတစ္ေန႔မွာ သူတုိ႔ဟာ ဘုရားသခင္ရဲ႕အမ်က္ေတာ္ေအာက္မွာ ဆုံးရႈံးပ်က္စီး လ်က္ သစၥာရွိေသာေျဖာင့္မတ္ မွန္ကန္သူလူစုသာ ၾကြင္းက်န္လ်က္ ကယ္တင္ျခင္းကုိ ခံစားရမွာျဖစ္တယ္လုိ႔ ေလးနက္စြာခံယူ ထားၾကပါတယ္။ ဤသုိ႔ “ကယ္တင္ျခင္းေန႔ရက္” (The Day of Salvation) ၊ “ထာ၀ရဘုရား၏ေန႔ရက္” (The Day of the Lord) ဆုိတဲ့ သေဘာတရားကုိ ဆုပ္ကုိင္ၿပီး အသက္ရွင္ၾကပါတယ္။ ဘီစီ(၆၃) ကစလုိ႔ ေရာမအင္ပါယာရဲ႕ အုပ္ခ်ဳပ္မႈေအာက္မွာ ဣသေရလလူမ်ိဳး မ်ားဟာ တစ္ေန႔တျခား ဖိႏွိပ္အုပ္မႈမ်ားကုိ တုိး၍တုိး၍သာ ခံစားၾကရပါတယ္။ ဇဒၵဳကဲ၊ အခြန္ခံ မ်ားကိုေတာ့ ဖိႏွိပ္အုပ္ခ်ဳပ္သူ မ်ားနဲ႕ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္သူ ပုဆိန္ရုိးမ်ားဟု ဣသေရလလူမ်ားက ရႈျမင္ သေဘာထားၾကပါတယ္။ ထာ၀ရဘုရားေန႔ရက္ ေရာက္တဲ့အခါ ဖိႏွိပ္အုပ္ခ်ဳပ္သူမ်ားႏွင့္ သစၥာေဖာက္ ဂ်ဴ းမ်ားကို ဖ်က္ဆီးေခ်မႈန္း သုတ္သင္ပစ္လိမ့္မည္ဟု ယုံၾကည္ၾကပါတယ္။
           “ေကာင္းကင္ဗုိလ္ေျခအရွင္ ထာ၀ရဘုရားသခင္၏ ေန႔ရက္ကာလသည္ ႀကီးျမင့္ေသာ အရာႏွင့္ မုိေမာက္ေသာအရာ ရွိသမွ်တုိ႔ကုိ ဆီးတား၍ သူတုိ႔ကုိ ႏွိပ္ခ်ျခင္းရွိလိမ့္မည္” (ေဟရွာယ ၂း၁၂)။ “ထုိျပည္ကုိ ဖ်က္ဆီး၍ အျပစ္ႀကီေသာ ျပည္သူျပည္သား တုိ႔ကုိ ................................................................ ........................................ လာလိမ့္မည္။” (ေဟရွာယ ၁၃း၉) ။ ထာ၀ရဘုရားေန႔ရက္ ဆုိတာ ကယ္တင္ျခင္းေန႔ရက္ ျဖစ္ပါတယ္။ ထုိမွ်မက ထာ၀ရဘုရားအမ်က္ေတာ္ေန႔ရက္ (The Day of God's wrath) လည္းျဖစ္တယ္။ ပေရာဖက္အာမုတ္က “ထာ၀ရဘုရား ေန႔ရက္ကုိ ေတာင့္တေသာ သူတုိ႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ .............................................................................................................. ................................................................... အမုိက္ သက္သက္ျဖစ္လိမ့္မည္။ (အာမုတ္ ၅း၁၈၀၂၀)။ ပေရာဖက္ ေယာလကလည္း “ထုိေန႔ရက္ေၾကာင့္ အမဂၤလာရွိၾက၏။ ထာ၀ရဘုရား ၏ ေန႔ရက္နီးၿပီ။ အနႏၱတန္ခုိးရွင္ ဖ်က္ဆီးျခင္းေဘး ကဲ့သုိ႔ ေရာက္လာလိမ့္မည္။” (ေယာလ ၁း၁၅)။ “ထာ၀ရဘုရား၏ ေန႔ရက္သည္ လာ၍နီးၿပီ မုိက္မဲေသာေန႔၊ မုိးအုံ႔၍ ေမွာင္မုိက္ထူထပ္ ေသာေန႔ျဖစ္၏။” (ေယာလ ၂း၂။ ၃း၁၈)
               သုိ႔တုိင္ေအာင္ ထာ၀ရဘုရား၏ ေန႔ရက္သည္ သစၥာရွိေသာ က်န္ၾကြင္းသူ လူစုအတြက္ေတာ့ ကယ္တင္ျခင္းေန႔ရက္ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။ သုိ႔ျဖစ္၍ ကယ္တင္ျခင္းဆုိင္ရာ ဓမၼေဟာင္းက်မ္းအျမင္ႏွင့္ ဓမၼေဟာင္း ဓမၼသစ္ၾကားကာလ အျမင္တုိ႔ဟာ ကြာျခင္းမႈ မရွိဘဲလ်က္ ခ်ိပ္ဆက္လ်က္ရွိတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ ဓမၼေဟာင္းကာလမွ ဓမၼသစ္ကာလသုိ႔ ကူးေျပာင္းေရာက္လာခ်ိန္မွာေတာ့ ကယ္တင္ျခင္းကုိ ဆုိး၀ါးေသာ အေနအထားတစ္ရပ္ ကေန လြတ္ေျမာက္ျခင္းထက္ “မ်က္ျမင္မရေသာ ၀ိညာဥ္ေရးဆုိင္ရာ ဖိစီးမႈေအာက္မွ လြတ္ေျမာက္ျခင္း၊ ကယ္တင္ျခင္း” ဘက္ဆီသုိ႔ ခံယူမႈျဖစ္ထြန္းလာပါသည္။ မည္သုိ႔ပင္ ဆုိေစကာမူ က်မ္းစာတစ္အုပ္လုံးကုိ ၿခံဳ ငုံၿပီး ေလ့လာမယ္ဆုိရင္ ကယ္တင္ျခင္းကုိ အစမွအဆုံးတုိင္ေအာင္ စီရင္ေသာ သူဟာ သုံးပါးတစ္ဆူျဖစ္ေတာ္မူေသာ ဘုရားသခင္ သာလွ်င္ျဖစ္ေၾကာင္း ထင္ရွားစြာ ေတြ႕ရပါမယ္


                                                                                   ေစာခ်စ္ခုိင္


                  












No comments:

Post a Comment