Friday, April 3, 2015

သင္မည္သုိ႔မ်ိဳးေစ့မ်ိဳး စုိက္ခဲ့ပါသနည္း။

                   အေျချပဳ က်မ္း (ဂလာတိ ၆း၇)
                 “ အလြဲမယူၾကႏွင့္    ဘုရားသခင္သည္     မထီမဲ့ျမင္ျပဳျခင္းကုိ    ခံေတာ္မမူ။ လူသည္မ်ိဳးေစ့ ႀကဲသည့္အတုိင္း   အသီးအႏွံကုိ   ရိပ္ရလိမ့္မည္။”
                 မ်ိဳးေစ့၏သေဘာသဘာ၀သည္ နည္းနည္းၾကဲေသာ္ငွားလည္း အပင္မ်ားမ်ားေပါက္တတ္သည္။ ယေန႔ယုံၾကည္သူတစ္ဦး၏ အသက္တာတြင္ မိမိမိ်ဳးေစ့ကုိမည္သုိ႔ ႀကဲခဲ့နည္းဟု ကုိယ့္ကုိယ္ကုိျပန္လည္ ဆန္းစစ္ဖုိ႔လုိသည္။ ေကာင္းေသာမ်ိဳးေစ့ကုိသာႀကဲခဲ့မည္ ဆုိလွ်င္ ေကာင္းေသာအသီးအႏွံကို ရိပ္ရသကဲ့သုိ႔ မေကာင္းေသာအသီးအႏွံကုိႀကဲခဲ့မည္ဆုိလွ်င္ ပုပ္ပ်က္သည့္အသီးအႏွံကုိ ရိပ္သိမ္းရမည္ဟု က်မ္းစာက သြန္သင္ထားသည္။ တနည္းအားျဖင့္ ခရစ္ေတာ္ကုိမိမိအသက္သခင္ အျဖစ္လက္ခံထားေသာ္လည္း ဘုရားအလိုေတာ္ကုိမေဆာင္ဘဲ မိမိစိတ္တုိင္းက် မိမိအလုိအတုိင္း အသက္ရွင္သူမ်ား ကုိယ္ေန႔စဥ္ အသက္ရွင္ျခင္း အရာ မွာ မည္သည့္ မ်ိဳးေစ့ကုိ ႀကဲခဲ့နည္းဟူ၍  ျပန္လည္ ဆန္းစစ္ရန္  ေမတၱာျဖင့္  ေဖာ္ျပပါရေစ။
                 
  ၁။             အဓမၼမ်ိဳးေစ့။  (ေယာဘ ၄း၈)
              “ငါျမင္သည့္အတုိင္း မတရားေသာ    လယ္ထြန္ျခင္းကုိျပဳေသာသူႏွင့္ အဓမၼမ်ိဳးေစ့ကုိ ႀကဲေသာ သူတုိ႔သည္   ထုိသုိ႔ႏွင့္အညီ    စပါးရိတ္တတ္ၾက၏။”
                အဓမၼမ်ိဳးေစ့ကုိႀကဲေသာသူသည္ မတရားေသာသူတုိ႔ႏွင့္တန္းတူျဖစ္ေၾကာင္း က်မ္းစာကေဖာ္ျပ ထား ပါသည္။ တနည္းအားျဖင့္  အဓမၼမ်ိဳးေစ့ရွိေသာသူသည္   မတရားေသာသူျဖစ္သည္ဟု ဆုိလုိသည္။
           ဥပမာ = (၃ရာ ၂၁း) ၊ (၄ရာ ၁၀း၁၀)
                 ေယဇေရလၿမိဳ႕သား  နာဗုတ္ပုိင္ေသာ  စပ်စ္ဥယ်ာဥ္ကုိ ရွင္ဘုရင္၏      အခြင့္အာဏာသုံးၿပီး အဓမၼသိမ္းယူလုိက္သည့္ ဘုရင္အာဟပ္ႏွင့္မိဖုရား ေယဇေဗလကုိ အဓမၼလူမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း က်မ္းစာ က မွတ္တမ္းတင္ထားသည္။   အာဟပ္မင္းႏွင့္ သူ၏မိဖုရား  ေယဇေဗလသည္ မင္းအာဏာကုိ အလြဲသုံးစားျပဳ ၿပီး   မတရားသျဖင့္ ၿခံပုိင္ရွင္  နာဗုတ္ကုိသတ္ၿပီး  စပ်စ္ဥယ်ာဥ္ကုိ သိမ္းယူခဲ့သည္။  (၃ရာ ၂၁း၁၆)

 
               ထုိအခ်ိန္တြင္ ဘုရားသခင္ကပေရာဖက္ ဧလိယအားျဖင့္ အာဟပ္မင္းကုိသတိေပး စကားေျပာ ၾကားရာတြင္ အငယ္(၁၉) ထာ၀ရဘုရားသည္ကား သူ၏အသက္ကုိသတ္၍သူ႔ဥစၥာကုိသိမ္းယူၿပီေလာ။ တဖန္မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား နာဗုတ္အေသြးကုိလ်က္ေသာအရပ္၌ သင့္အေသြးကုိပင္လ်က္ၾကလိမ့္မည္။ အငယ္(၂၁)တြင္ ထာ၀ရဘုရားမိန္႔ေတာ္မူသည္ကား သင့္အေပၚသုိ႔ေဘးဥပဒ္ေရာက္ေစမည္။ ဘုရားသခင္ ၏ က်ိန္ျခင္းေဘးသည္ အမ်ိဳးအစဥ္အဆက္အေပၚ သက္ေရာက္ေၾကာင္း ေတြ႔ရသည္။ ေယဇေဗလကုိလည္း ၿမိဳ႕ထဲ မွာေသလွ်င္ ေခြးတုိ႔သည္ သူ႔ကုိ စားလိမ့္မည္။ အာဟပ္အမ်ိဳးသည္ လည္း ၿမိဳ႕ထဲမွာေသလွ်င္  ေခြးစားလိမ့္မည္။ ၿမိဳ႕ျပင္မွာေသလွ်င္ မုိးေကာင္းကင္ငွက္ စားလိမ့္မည္ဟုဆုိသည့္အတုိင္း ဘုရားစကားျပည့္စုံသည္ကုိေတြ႕ရသည္။ ဆက္ၿပီးၾကည့္လွ်င္ ထာ၀ရဘုရား သည္ အာဟပ္အမ်ိဳး၌ မိန္႔ေတာ္မူေသာစကားေတာ္ တစ္ခြန္းမွ် ေျမသုိ႔မက်ရသည္ ကုိ ေတြ႕ရသည္။ 
                မိဘ၏အဓမၼမ်ိဳးေစ့ႀကဲသည့္အေပၚ ဘုရားသခင္၏က်ိန္ျခင္း အမဂၤလာသည္ သားစဥ္ေျမးဆက္ ေဆြးမ်ိဳးသားျခင္းအေပၚသုိ႔ သက္ေရာက္ၿပီးျပန္လည္ ရိပ္သိမ္းရသည္ကုိ ေတြ႔ရသည္။ (ေဒသနာ ၈း၁၃) ၌ “အဓမၼ လူမူကား ဘုရားသခင္ေရွ႕ေတာ္ ၌ မေၾကာက္ရြံေသာ  ေၾကာင့္  ေကာင္းေသာအက်ိဳးကုိ မခံရ။ အရိပ္ႏွင့္တူေသာ မိမိအသက္သည္လည္း မရွည္ရ။

၂။        ရန္မ်ိဳးေစ့     (သုတၱံ ၁၆း၂၇-၂၈)
              အဓမၼ  လူသည္ မေကာင္းေသာအမႈကုိ  ႀကိဳစား၍ ႀကံစည္တတ္သည္။    သူ၏ႏႈတ္ခမ္း၌ ပူေလာင္ေသာ မီးကဲ့သုိ႔ရွိ၏။ သေဘာေကာက္ေသာသူသည္ ရန္မ်ိဳးေစ့ကုိ ႀကဲတတ္၏။ ကုန္းတုိက္ေသာ သူသည္လည္း မိတ္ေဆြတုိ႔ကုိ ကြဲေစတတ္၏။ ႀကမ္းတမ္းေသာသူသည္ အိမ္နီးခ်င္းကုိ ေခ်ာ့ေမာ့၍ မေကာင္းေသာလမ္းထဲသုိ႔ ေသြးေဆာင္တတ္၏
                 ယုံၾကည္သူ  တစ္ေယာက္ျဖစ္ၿပီး   သူတပါးအက်ိဳးယုတ္ေအာင္   ႀကံစည္ျခင္း၊    ရန္တုိက္ေပးျ ခင္း၊ ေစာင္းေျမာင္းေျပာဆုိျခင္း၊ သူတပါးအေၾကာင္း အတင္းအဖ်င္းေျပာဆုိတတ္ေသာ ထုိသူ ထဲ တြင္ ရန္မ်ိဳးေစ့ရွိေသာသူ ျဖစ္သည္။
                (ေရာမ ၂း၁) တြင္ ထုိကဲ့သုိ႔ေသာသူသည္   ခရစ္ေတာ္ကုိ           ယုံၾကည္လက္ခံ ထားသည္ ဆုိေသာ္လည္း အက်င့္မေကာင္းေသာ သူသည္ ဇာတိပကတိႏွင့္ အသက္ရွင္ေနေသာ ခရစ္ယာန္ ဘာသာ၀င္တစ္ေယာက္သာလွ်င္ ျဖစ္သည္။ ထုိကဲ့သုိ႔ေသာသူကို က်မ္းစာက ပုပ္ပ်က္ျခင္းအသီးအႏွံကုိ ရိပ္သိမ္းရမည္ဟု ဆုိသည္။ (ေဒသနာ ၅း၆) “သင္၏ႏႈတ္သည္ သင္၏ ကုိယ္ခႏၶာ၌ အျပစ္မေရာက္ေစႏွင့္” ဟုေျပာဆုိထားသည္။

၃။             ဒုစရုိက္မ်ိဳးေစ့           (သုတၱံ ၂၂း၈)
             “ဒုစရိုက္မ်ိဳးေစ့ကုိႀကဲေသာ သူသည္ ဒုကၡမ်ိဳးေစ့ကုိ ရိတ္ရမည္။“
           ဤမ်ိဳးေစ့သည္ ရန္မ်ိဳးေစ့ႏွင့္မျခားနားေၾကာင္း ေတြ႕ရသည္။ ဒုစရုိက္ဟူေသာစကားလုံးသည္ မေကာင္းမႈမွန္သမွ်ဟု ေျပာလွ်င္ပုိ၍ သင့္ေတာ္ေပလိမ့္မည္။ (၁ေယာ ၃း၄) “ဒုစရုိက္ကုိျပဳေသာသူ မည္သည္ကား ပညတ္ေတာ္ကုိလြန္က်ဴ း၏။ ဒုစရုိက္သည္ကား ပညတ္ေတာ္ကုိ လြန္က်ဴးျခင္းျဖစ္၏” ဟုေျပာသည္။ 
                တနည္းအားျဖင့္       ပညတ္ေတာ္ကုိ       လြန္က်ဴ းျခင္းဟူသည္               ဘုရားသခင္ကုိ မယုံၾကည္  ေသာ ေၾကာင့္ ဘုရားစကားကုိ နားမေထာင္ျခင္းျဖစ္သည္ဟု နားလည္ရသည္။ (ကမၻာဦး ၂း၁၇) မွာ ထုိအပင္၏အသီးကုိကား မစားရ။ စားေသာေန႔တြင္ ဧကန္အမွန္ေသရမည္ဟု လူကုိပညတ္ထား ေတာ္မူသည္။
                 အာဒံႏွင့္ဧ၀ကုိ ပထမဦးဆုံး ဘုရားသခင္ေပးေသာ ပညတ္တရားသည္ တစ္ခ်က္ပဲရွိသည္။ ထုိအပင္၏ အသီးကုိမစားရ။ တနည္းအားျဖင့္ ေကာင္းမေကာင္းသိကၽြမ္းရာ အပင္၏အသီးကုိ မစားရ၊ စားေသာေန႔တြင္ ဧကန္အမွန္ေသရမည္ ဟုပညတ္တစ္ခ်က္တည္းသာေပးထားေသာ္လည္း ဘုရားစကားကုိ နားမေထာင္ဘဲ ဘုရားသခင္ေပးေသာပညတ္တစ္ခ်က္တည္းကုိ က်ဴ းလြန္ေသာေၾကာင့္ သူတုိ႔၏ေရြးခ်ယ္မႈအမွားသည္ ထာ၀ရျပဳျပင္၍မရေသာ အမွား၊ ထာ၀ရေန႔ရက္တုိင္ေအာင္ လူသားတစ္ရပ္ လုံးအေပၚ သက္ေရာက္ခဲ့ေၾကာင္း နားလည္ရေပသည္။
                 ဤအခ်င္းအရာကုိ    ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ ေကာင္းမေကာင္းအသီးကုိစား၍     အျပစ္ျဖစ္သည္ မဟုတ္ဘဲ ဘုရားစကားကုိနားမေထာင္ဘဲ စာတန္စကားကုိနားေထာင္ၿပီး သူတုိ႔ႀကဲခဲ့ေသာ ဒုစရုိက္မ်ိဳးေစ့ေၾကာင့္ လူသားမ်ိဳးႏြယ္တစ္ရပ္လုံး ျပန္ၿပီးဒုကၡစပါးကုိ ရိပ္သိမ္းေနရသည္။ ဆက္လက္ၿပီး ရိတ္သိမ္းေနရဦးမည္။
                (ေဒသနာ ၉း၃(ခ)) ၌“အကယ္စင္စစ္ လူသားတုိ႔၏စိတ္ႏွလုံးသည္ ဒုစရုိက္သေဘာႏွင့္ ျပည့္ ၏”ဟု ေျပာထားပါသည္။

၄။             ေလမ်ိဳးေစ့        (ေဟာေရွ ၈း၇)
           “ ေလမ်ိဳးေစ့ကုိႀကဲ၍ ေလေဘြစပါးကုိ ရိတ္ရၾကလိမ့္မည္။ စပါးပင္မရွိရ။ အႏွံထဲကမုန္႔ညက္ မထြက္ရ။ ထြက္ေသာ္လည္း တကၽြန္းတႏုိင္ငံသားတုိ႔သည္ စားၾကလိမ့္မည္။”
               ဣသေရလလူမ်ိဳးတုိ႔    သည္ ရုပ္တုကုိ ကုိးကြယ္ျခင္းႏွင့္      အျပစ္ေလမ်ိဳး         ကုိ စုိက္ပ်ိဳးေသာေၾကာင့္ ေနာက္ဆုံးတြင္ေလေဘြစပါး ျဖစ္ေသာ အာရႈရိလူတုိ႔၏ တုိက္ခုိက္ျခင္းကုိ ခံရ၍ မ်ားစြာေသာ ဒုကၡဆင္းရဲျခင္း ေလေဘြစပါးကုိ ျပန္ၿပီးရိတ္သိမ္းရသည္ကုိ ေတြ႕ရသည္။ ဤေလမ်ိဳးေစ့သည္ အပင္ မေပါက္ေသာ္လည္း ရွိတတ္သည္။ အပင္ေပါက္၍ အသီးသီးခဲ့ပါလွ်င္လည္း အထဲ၌ မုန္႕ညက္ လုပ္ေသာ ဆန္မရွိပါ။ အသီးအႏွံရွိလွ်င္ပင္ မစားရဘဲ တစ္ကၽြန္းတႏုိင္ငံသား အတြက္ သာျဖစ္သည္။ 
              ဤသုိ႔ျဖစ္ရျခင္း    မွာ ဘုရားစကားကုိ နားမေထာင္ဘဲ        မိမိႏႈတ္ခမ္း၌ မုသာသုံးၿပီး ဘုရားရွိခုိး ေနၾကသည့္ ဘာသာ၀င္ခရစ္ယာန္မ်ားသာျဖစ္သည္။ အမွန္တရားကုိ ကုိင္စြဲၿပီး ဘုရားကုိ လိမ္ညာေန သည့္ အမွန္တရားအေပၚရပ္တည္ေနေသာသူသည္ လူစီဖာ၏အေပါင္းအေဖာ္ ျဖစ္သည္။ အမွန္တရားတြင္အသက္မရွိပါ။
              သမၼာတရားသည္ ခရစ္ေတာ္ျဖစ္သည္။ ထုိေၾကာင့္ သမၼာတရားသည္ အသက္ႏွင့္ျပည့္စုံ သည္။ သမၼာတရားတည္းဟူေသာ ဘုရားစကားကုိ မယုံၾကည္ေသာသူသည္ ေလမ်ိဳးေစ့ႀကဲေနေသာ သူမ်ားျဖစ္ သည္။ ထုိသူ၏ ဆုေတာင္းသံလည္း ဘုရားသခင္ ဆီမေရာက္ ဘဲ ေလထဲမွာပင္  ေပ်ာက္လြင့္သြားမည္။ သူတုိ႔၏ စိတ္ႏွလုံး တည္ၾကည္မႈ မရွိေသာေၾကာင့္ ေလတုိက္၍လြင့္ေသာ ဖြဲႏွင့္ တူေၾကာင္း (ဆာလံ ၁)တြင္  ေဖာ္ျပထားသည္။
                  က်မ္းစာတြင္ ညီအစ္ကုိျဖစ္ေသာ ဧေသာႏွင့္ယာကုပ္ အေၾကာင္းကုိ ၾကည့္လွ်င္ ညီျဖစ္သူယာကုပ္သည္ ဖခင္ႏွင့္ဧေသာ၏ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာကုိ လွည့္စားၿပီးယူသြားေသာေၾကာင့္ ဧေသာသည္ နာက်ဥ္းၿပီး မ်က္ရည္က်ခဲ့ရသည္ကုိ ေတြ႕ရသည္။ တစ္ေန႔ ယာကုပ္အလွည့္ေရာက္ေသာ အခါ ဦးေလးအရင္းျဖစ္သူ လာဗန္ႏွင့္သမီးေလအား၏ လွည့္စားမႈကုိ မခံမရပ္ႏုိင္ေသာ ခါးသီးမႈကုိ ခုႏွစ္ႏွစ္တုိင္ျပန္ၿပီး ခံစားရသည္ကုိေတြ႕ရသည္။ (က ၂၇း၃၆-၃၈၊ ၂၉း၂၅)။
                    မိမိစုိက္ခဲ့သည့္အက်ိဳးအျပစ္ထက္ ၂ဆ ျပန္ခံစားရသည္ကုိ ေတြ႕ရသည္။ ယေန႔ယုံၾကည္သူ မ်ားနားလည္ရန္လုိအပ္သည္မွာ မိမိျပဳခဲ့ေသာ အျပစ္ကုိ ေနာင္တရၿပီး ဘုရားသခင္၏ခြင့္လႊတ္ျခင္း ကရုဏာ ကုိခံစားရေသာ္လည္း ကုိယ္က်ဴးလြန္ခဲ့သည့္ အက်ိဳးအျပစ္အား ျပန္ၿပီးရိတ္သိမ္းရသည္ကုိ က်မ္းစာအားျဖင့္ သိရသည္။ ထုိေၾကာင့္ထာ၀ရဘုရား၏ သတိေပးခ်က္ကုိ အလြဲမယူၾကပါႏွင့္။ လူသည္စုိက္သည့္အတုိင္း ျပန္ၿပီးရိတ္ရမည္။



၅။            ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ိဳးေစ့
      မ်ိဳးေစ့၏ သေဘာသဘာ၀သည္ အနည္းငယ္ႀကဲေသာ္လည္း မ်ားမ်ားေပါက္တတ္ သည့္အတြက္ ေၾကာင့္ ယုံၾကည္သူဘုရားသားတစ္ေယာက္ ျဖစ္လာၿပီဆုိပါက ေကာင္းေသာ မ်ိဳးေစ့ကုိသာ မ်ားမ်ားစုိက္ရန္ လုိအပ္ေပသည္။ မိမိႀကဲလုိက္သည့္မ်ိဳးေစ့သည္ ေနာက္ေနာင္မိမိမ်ိဳးဆက္သစ္တုိင္ေအာင္ အက်ိဳးဆက္ခံစား ႏုိင္ေသာေၾကာင့္ ေကာင္းေသာမ်ိဳးေစ့ကုိသာ စုိက္သင့္သည္။
           (ေရာမ ၈း၁၉) ၌ ဤေလာကသည္ဘုရားသခင္၏သားတုိ႔      ေပၚထြန္းျခင္းအရာကို အလြန္ ေတာင့္တေမွ်ာ္လင့္လ်က္ေန၏ ဟုေဖာ္ျပထားပါသည္။ ေျပာခ်င္သည္မွာ ဤေခတ္ဆုိးႀကီးထဲတြင္ ဘုရားသားသမီးမ်ား ပုိမုိမ်ားျပားလာေစရန္ ဘုရားသခင္အလုိရွိသည္။ (၁ေပ ၁း၂၂-၂၃)
                  ဤမ်ိဳးေစ့သည္ဘုရားသခင္ထံမွ လာေသာမ်ိဳးေစ့ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ မေဖာက္ျပန္ မပ်က္စီး တတ္သည္ကုိ ေတြ႕ရသည္။ စစ္မွန္ေသာဘုရားသားျဖစ္လွ်င္ အသက္ရွင္ေစ၍ အစဥ္အၿမဲတည္ေတာ္ မူေသာ ဘုရားသခင္၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ မ်ိဳးေစ့ကုိသာ ႀကဲရမည္။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ မ်ိဳးေစ့ကုိႀကဲေသာ အခါ ေျမေကာင္းမေကာင္းကုိ  ေရြးစရာမလုိပါ။ ေျမေကာင္းေကာင္း မေကာင္းေကာင္း ႀကဲသာႀကဲ လုိက္ပါ။  ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ မ်ိဳးေစ့ဟာ သာမန္မ်ိဳးေစ့ႏွင့္မတူပါ။ တန္ခုိးပါေသာေၾကာင့္ မေကာင္းေသာ  ေျမေပၚမွာႀကဲေသာ္လည္း  အပင္ေပါက္ၿပီး    ေကာင္းေသာေျမျဖစ္လာမည္။ 

     ခ်စ္ေသာမိတ္ေဆြမ်ား သင္ႀကဲလုိက္္ေသာ ဘုရားသခင္၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ မ်ိဳးေစ့မွန္ လွ်င္ ေလာကသာမက ထာ၀ရကာလတုိင္ေအာင္ အက်ိဳးဆက္ကုိခံစားရမည္။ (ယာကုပ္ ၁း၁၈) “အသင့္အတင့္ေနျခင္းငွာ ျပဳစုတတ္ေသာသူတုိ႔သည္ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရား၏ မ်ိဳးေစ့ကုိ ၿငိမ္သက္စြာ ႀကဲတတ္၏”။ က်မ္းစာတစ္ခ်က္မွာ “ထာ၀ရဘုရား၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ မူကား အစဥ္အၿမဲ တည္၏။ ထုိႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ သင္တုိ႔အား ေဟာေျပာေသာ ဧ၀ံေဂလိတရားတည္း။” 
              ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္တရားသည္    လူတုိင္းႀကဲသင့္ေသာ   မ်ိဳးေစ့ျဖစ္သည္။ လူသည္ေမြး ကတည္း က အာဒံ၏မ်ိဳးေစ့ ပါလာေသာေၾကာင့္ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းမ်ိဳးေစ့ မရွိပါ။ သုိ႔ေသာ္လည္း ဘုရားသခင္၏ ကယ္တင္ျခင္းဧ၀ံေဂလိတရားကုိ ၾကားၿပီး ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ ကယ္တင္ျခင္းသုိ႔ ေရာက္ေသာသူကုိ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ကုိ တံဆိပ္ခတ္ျခင္းကုိ ခံရေသာအခါ ဘုရားသားျဖစ္လာသည္။ ထုိေၾကာင့္ေျဖာင့္မတ္ျခင္း၏အရွင္ ျဖစ္ေသာ ခရစ္ေတာ္ကုိ ရရွိၿပီးသူတုိင္းသည္ ေျဖာင့္မတ္ေသာ လူသစ္အျဖစ္ ဘုရားသခင္ကမွတ္ယူသည္ဟု က်မ္းစာက ဆုိပါသည္။
            ဘုရားသခင္၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းမ်ိဳးေစ့ ကုိရၿပီးသူတုိင္းကုိလည္း ဆက္ၿပီးဤေလာက၌ ဘုရားသခင္ ၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္း သည္ ဘုရားသခင္ထံမွ လာေသာေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ အထဲ ၌  ေစတနာျဖင့္ ျပဳျပင္ေပးေနသူသည္ ဘုရားသခင္သာျဖစ္သည္။ သင့္စိတ္ႏွလုံးထဲ၌ သမၼာတရားကို နားေထာင္လ်က္ ကုိယ္၊စိတ္၊ႏွလုံးကုိ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ေရျဖင့္ ေဆးေၾကာစင္ၾကယ္ေစ၍ ဘုရားသခင္ေရွ႕၌ ခႏၶာ၊စိတ္၊၀ိညာဥ္ အျပစ္တင္ျခင္း ကင္းလြတ္လ်က္ သာဓုသစၥာရွိေသာ ငယ္သားေကာင္း ဟု သခင္ကခ်ီးမြမ္းျခင္းကုိ ခံရမည္ျဖစ္သည္။
           ေကာင္းေသာမ်ိဳးေစ့ႏွင့္ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းမ်ိဳးေစ့ကုိ အစဥ္ႀကဲတတ္ေသာ သူသည္ ၀မ္းေျမာက္ျခင္း အသီးအႏွံကုိ ျပန္ၿပီး ရိတ္သိမ္းရလိမ့္မည္။
           ေဟရွာယ ၅၅း၁၁ “ထုိအတူငါ၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ျဖစ္လိမ့္မည္။ အက်ိဳးမရွိဘဲ ငါ့ထံသုိ႔ မျပန္ရ။ ငါ့အလုိကုိ ျပည့္စုံေစမည္။” ဘုရားသခင္၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ တန္ခုိးရွိေသာေၾကာင့္ ပ်က္စီးျခင္း အခ်ည္းႏွီး အက်ိဳးမဲ့မျဖစ္ပါ။ ဘုရားသခင္၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ တန္ခုိးကုိ ခံယူသူတုိင္း ၀ိညာဥ္အသက္ကုိ ေပးစြမ္းႏုိင္ၿပီး ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကုိ ျငင္းပယ္သူအတြက္ တရားစီရင္ျခင္းႏွင့္ မလြတ္ပါ။

        ေဟရွာယ (၅၆း၁)
                  “ထာ၀ရဘုရားမိန္႔ေတာ္မူသည္ကား တရားကုိေစာင့္၍ ေျဖာင့္မတ္စြာက်င့္ၾကေလာ့။ ငါ၏ကယ္တင္ျခင္း ေက်းဇူးေရာက္ခ်ိန္ႏွင့္ ငါ၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရား ထင္ရွားခ်ိန္ ေရာက္လုနီးၿပီ”



                                                                 ေဒၚေမရီ  (ျပင္ဦးလြင္)











No comments:

Post a Comment