Saturday, November 10, 2012

Does it matter?

ငါရင္ဆုိင္ေနရတဲ့အခက္အခဲနဲ႔ျပႆနာေတြဟာ
မင္းအတြက္အေရးႀကီးပါသလား။

I  was hungry  and you formed  a  humanities  club
to  discuss  my  hunger.
Thank  you.
I  was  imprisoned  and  you  crept  off  quietly
to  your chapel  to  pray  for  my  release.
Nice.
I  was  naked  and  in  your  mind  you  debated  the 
morality of  my  appearance
What  good  did  that  do?
I  was  sick  and  you  knelt  and  thanked  God  for
your  health.
But  I  needed  you.
I  was  homeless  and  you  preached  to me  of  the
shelter  of  the  love  of  God.
I  wish  you'd  taken  me  home.
I  was  lonely  and  you  left  me  alone  to  pray  for  me.
why  didn't  you  stay?
You  seem  so  holy,  so  close to  God; but  I'm still
very  hungry, lonely,  cold,and  still  in  pain.
Does  it  matter?

(Anonymous)


-    ငါဆာေလာင္မြတ္သိပ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ   ငါရဲ႕ဆာေလာင္မြတ္သိပ္မွဳကုိေဆြးေႏြးဖုိ႔      လူ႕အက်ိဳးျပဳအဖြဲ႔
     အစည္းကုိမင္းတည္ေထာင္ခဲ့တယ္။  ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။
-    ငါေထာင္က်သြားခဲ့ေတာ့    မင္းအသာကေလးလွ်ိဳထြက္သြားၿပီးမွ      ငါလြတ္ေျမာက္ခြင့္ရဖုိ႔      ဘုရား
     ေက်ာင္းမွာဆုေတာင္းေပးေနခဲ့ပါတယ္။  ေကာင္းပါတယ္။
-    ငါ့မွာ  အ၀တ္အခ်ည္းစည္းနဲ႔  ရွိခဲ့တဲ့အခ်ိန္   ငါ့ကုိၾကည့္ၿပီး         အျမင္တင့္တယ္ျခင္းရွိမရွိ၊   ေတာ္၏
     မေတာ္၏   ဆုိတာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး  ဟီရိၾသတၱပတရားရဲ႕      ႐ႈေထာင့္ကေနခ်ိန္ဆရင္း   ေ၀ဖန္သုံးသပ္
     ေနပါၿပီ။  ဒါဟာဘာအတြက္   အက်ိဳးရွိပါသလဲ။
-   ငါေနမေကာင္းျဖစ္ခဲ့တဲ့အခါ   မင္းဒူးေထာက္ဆုေတာင္းရင္း     မင္းရတဲ့       ေကာင္းႀကီးမဂၤလာျဖစ္တဲ့
    က်န္းမာျခင္းအတြက္   ဘုရားသခင္ကုိ  ေက်းဇူးတင္ေနခဲ့တယ္။      ဒါေပမဲ့  ငါမင္းကုိလုိအပ္ခဲ့ပါတယ္။
-   ငါအုိးမဲ့အိမ္မဲ့ျဖစ္ေနခဲ့ခ်ိန္မွာ     မင္းငါ့ကုိေဟာတဲ့တရားကေတာ့     ဘုရားသခင္ရဲ႔ခ်စ္ျခင္းေမတၱာေတာ္
    အရိပ္ေအာက္မွာခုိလွံဳေနဖုိ႔ပါပဲ။   ဒါေပမဲ့ငါဆႏၵကေတာ့   မင္းရဲ႕အိမ္ကုိ    ငါကုိေခၚသြားေစခ်င္ပါတယ္။
-    ငါအထီးက်န္ဆန္ေနခဲ့တဲ့အခ်ိန္မွာ      ငါ့အတြက္ဆုေတာင္းေပးဖုိ႔           မင္းထြက္သြားၿပီး  ငါ့ကုိတစ္
      ေယာက္တည္းခ်န္ခဲ့ျပန္တယ္။    မင္းဘာလုိ႔ငါနဲ႔      အေဖာ္မေနေပးႏုိင္ခဲ့ရတာလဲ။
-    မင္းကုိၾကည့္ရတာ  သိပ္ၿပီး      သန္႔ရွင္းျမင့္ျမတ္လြန္းတယ္။       ဘုရားနဲ႔သိပ္နီးလြန္းတယ္။    ဒါေပမဲ့
     ငါ့မွာေတာ့  ဆာေလာင္မြတ္သိပ္လွ်က္  အထီးက်န္ဆန္လွ်က္     ခ်မ္းေအးလွ်က္  အနာတရျဖစ္လွ်က္
     ရွိေနပါတယ္










 

No comments:

Post a Comment