Monday, September 12, 2016

ေခတ္လြန္ထာ၀ရဘုရားသခင္ (The God of post-modernity)

             ၂၁ရာစုသုိ႔ဆုိက္ေရာက္ကာ ဤရာစုႏွစ္၏ပထမဆယ္စုႏွစ္ကုိေက်ာ္လြန္လာခဲ့ေသာ ခရစ္ယာန္ ယုံၾကည္သူမ်ားသည္ မိမိတုိ႔၏ယုံၾကည္ျခင္းႏွင့္ က်င့္သုံးမႈအတြက္ ေခတ္ကာလကုိအထူးဂရုစုိက္ရန္ လုိအပ္ေပသည္။ ၂၁ရာစုတြင္ ကမၻာႏွစ္တ၀ွမ္း ေခတ္ေပၚကာလ(modernity) မွ ေခတ္လြန္ကာလ (post-modernity) သုိ႔သိသာထင္ရွားစြာေျပာင္းလဲလာခဲ့သည္။ ၎ေျပာင္းလဲမႈ၏ရလဒ္တစ္ခုအေနျဖင့္ ကမၻာ ပတ္ဆက္ႏြယ္မႈေခၚ ဂလုိဘယ္လုိင္ေဇးရွင္း (Globalization) သည္အလြန္ပင္ ေခတ္စားလာပါသည္။ တစ္ခ်ိန္က အနည္းဆုံး ရက္ေပါင္း(၈၀)မွတစ္ပတ္ပတ္ရေသာ ကမၻာသည္ ယခုေခတ္တြင္ရက္ အနည္းငယ္ႏွင့္ ပတ္၍ရလာပါသည္။ အိုင္တီေခၚ ဆက္သြယ္ေရးတုိးတက္ေကာင္းမြန္လာမႈေၾကာင့္ မိနစ္ပုိင္းႏွင့္ကမၻာတ၀ွမ္းလုံးကုိ ဆက္သြယ္၍ရလာသည္။ အလြန္က်ယ္ျပန္႔ကာ ေ၀းကြာလွသည္ဟု ထင္ခဲ့ရေသာ ကမၻာသည္ ယခုအခ်ိန္မွာေသးငယ္ေသာ ကမၻာရြာေလးတစ္ခုသာ ျဖစ္လာပါၿပီ။ ေရွး ပေ၀သဏီမွစ၍ ပထ၀ီဘာရပ္က ကမၻာေျမႀကီးသည္ လုံးသည္ဟုသင္ေပးရာမွ ယခုအခ်ိန္တြင္ ကမၻာေျမႀကီးသည္ မလုံးေတာ့ဘဲ ျပားလာပါသည္။ (The World is Flat- Thomas L. Friedman) ဟု ခံယူၾကပါသည္။ ဆုိလုိသည္မွာ တစ္ခ်ိန္က ကမၻာသည္ လုံးေသာေၾကာင့္ ႏွစ္ျခမ္းရွိကာ တစ္ျခမ္းတြင္ ျဖစ္ပ်က္ေနေသာ အျဖစ္အပ်က္မ်ားသည္ အျခားတစ္ျခမ္းတြင္ရွိေသာ ကမၻာသူ၊ကမၻာသားမ်ား က မေတြ႔ႏုိင္၊ မျမင္ႏိုင္ေခ်။ 
             သုိ႔ရာတြင္ ယခုအခ်ိန္မွာကမၻာတ၀ွမ္းလုံး၌ ျဖစ္ပ်က္ေနေသာ အျဖစ္သနစ္အားလုံးတုိ႔ကုိ အျခား ကမၻာသူ၊ ကမၻာသားအားလုံးတုိ႔က မိမိတုိ႔၏အိပ္ခန္းမွ ေကာင္းမြန္စြာၾကည့္ရႈႏုိင္ၾက ပါေတာ့သည္။ ၂၁ ရာစုကို ပညာေခတ္(the age of knowledge) ဟုေခၚပါသည္။ ဤကဲ့သုိ႔ေျပာင္းလဲမႈသည္ အရွိန္ႀကီးမား စြာျဖစ္ေပၚလာေသာအခ်ိန္မွာ ခရစ္ယာန္ယုံၾကည္သူမ်ားကလည္း သူတုိ႔၏ႏွစ္ႏွစ္ကာကာ သက္၀င္ ယုံၾကည္ေသာ ဘုရားသခင္အေၾကာင္း (the doctrine of God) ကုိ ျပန္လည္ဆန္းစစ္ကာ ဤေခတ္ကာလ တြင္ ဖြင့္ဟလွ်က္လႈပ္ရွားေတာ္မူေသာ ဘုရားသခင္ကုိ နားလည္သေဘာေပါက္ရန္ လုိအပ္ေပသည္။ သုိ႔ျဖစ္ရာ ေခတ္လြန္ကာလတြင္ ဖြင့္ဟေသာဘုရားသခင္ကုိ အက်ဥ္းခ်ဳပ္၍ ဤေဆာင္းပါးကုိ ေအာက္ပါ အတုိင္း ေဖာ္ျပလုိပါသည္။


၁။   ဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာဘုရားသခင္ (God the Creator)

Thursday, September 8, 2016

ဘုရားေက်ာင္းသြားျခင္းသည္အျပစ္ရွိႏုိင္ပါသလား

က်မ္းခ်က္ ။         ။  “ေဗသလၿမိဳ႕သုိ႔သြား၍ျပစ္မွားၾကေလာ့။ ဂိလဂါလၿမိဳ႕သုိ႕လည္း သြား၍ မ်ားစြာေသာ ျပစ္မွားျခင္းကုိ ျပဳၾကေလာ့။ နံနက္တုိင္းပူေဇာ္ေသာယဇ္ကုိ၎၊ သုံးႏွစ္တစ္ခါ ဥစၥာဆယ္ဘုိ႔ တစ္ဖုိ႔ကုိ၎ ေဆာင္ခဲ့ၾကေလာ့။ လုယူေသာဥစၥာထဲက ေက်းဇူးေတာ္ခ်ီးမြမ္းရာ ပူေဇာ္သကၠာကုိ မီးရႈိ႕ ၾကေလာ့။ အလုိလုိျပဳေသာပူေဇာ္သကၠာမ်ားကုိလည္းၾကားေျပာ၍ ေၾကာ္ျငာေစၾကေလာ့။ အုိဣသေရ  အမ်ိဳးသားတုိ႔ ထုိသုိ႔ျပဳရာတြင္ သင္တုိ႔သည္ ေမြ႕ေလ်ာ္တတ္ၾကသည္ဟု အရွင္ထာ၀ရဘုရား မိန္႔ေတာ္မူ၏။ (အာမုတ္ ၄း၄-၅)

        ဘုရားေက်ာင္းမွန္မွန္တက္ေရာက္ေသာသူတုိ႔သည္ သာမန္အားျဖင့္ စစ္မွန္ေသာခရစ္ယာန္ တစ္ဦး၏ လကၡဏာျဖစ္သည္ဟု အမ်ားကသတ္မွတ္ၾကသည္။ လူတစ္ေယာက္၏ ယုံၾကည္ျခင္း အတုိင္း အတာကုိ ဘုရားေက်ာင္းတက္ျခင္းအားျဖင့္ ဆုံးျဖတ္ႏုိင္ပါသေလာ။ ဘုရားေက်ာင္းမွန္မွန္တက္ျခင္းသည္ စစ္မွန္ေသာခရစ္ယာန္ ျဖစ္ျခင္းႏွင့္အမႈေတာ္ျမတ္၌ အမွန္တကယ္ဆက္ကပ္အပ္ႏွံ လုပ္ေဆာင္ေသာ ခရစ္ယာန္တစ္ဦးျဖစ္သည္ဟု သတ္မွတ္ျခင္း၌ မွားယြင္းေသာအေတြးအေခၚ အားနည္းေသာ ယူဆခ်က္ တစ္ခုျဖစ္ႏုိင္ပါသည္။
               လုကာ (၁၈း၁၀-၁၂) တြင္ခရစ္ေတာ္က ထုံးတမ္းစဥ္လာအတုိင္း ဆုေတာင္းျခင္း၊ ၀တ္ျပဳျခင္း မ်ားသည္ အဓိပၸါယ္ကင္းမဲ့ၿပီး အခ်ည္းႏွီးသာျဖစ္သည္ဟု ေဖာ္ျပခဲ့ပါသည္။ ထုိေနရာတြင္ ဖာရိရွဲတစ္ဦးႏွင့္ အခြန္ခံတစ္ဦးကုိ သာဓကအေနျဖင့္ ေဖာ္ျပခဲ့ပါသည္။ ဖာရိရွဲံ၏၀တ္ျပဳျခင္းသည္ မိမိ၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းကုိ အတည္ျပဳရန္ ဗိမၼာန္ေတာ္သုိ႔သြားျခင္းျဖစ္ၿပီး အခြန္ခံမွာမူ မိမိ၏အားနည္းခ်က္ကုိေဖာ္ျပၿပီး ေျပာင္းလဲ လုိေသာဆႏၵကုိ ေဖာ္ျပေသာ စစ္မွန္ေသာ၀တ္ျပဳျခင္းျဖစ္သည္ဟု သြန္သင္ပါသည္။
             ပေရာဖက္အာမုတ္က သူ႔ေခတ္၌ရွိေသာ လူမ်ားဗိမၼာန္ေတာ္သုိ႔လာျခင္းသည္ မိမိတုိ႔အျပစ္ကုိ တုိးပြါးမ်ားျပားေအာင္ လုပ္ၾကသည္ဟုေျပာခဲ့ပါသည္။ သူတုိ႔၏၀တ္ျပဳျခင္း၊ သူတို႔၏လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ား၌ တစ္ခုခုမွားေနေၾကာင္း ပေရာဖက္ႀကီးက ေထာက္ျပခဲ့ပါသည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔လည္း ထုိသုိ႔မျဖစ္ႏုိင္ေပဘူးလား။

Wednesday, September 7, 2016

အငယ္ဆုံးေသာသူတစ္ေယာက္အားမျပဳၾကသမွ်တုိ႔ကုိငါ့အားမျပဳၾကၿပီ

                “အငယ္ဆုံးေသာသူတစ္ေယာက္အားမျပဳၾကသမွ်တုိ႔ကုိငါ့အားမျပဳၾကၿပီ”
                 အထက္ပါစကားကုိ သခင္ခရစ္ေတာ္က လူမႈ၀န္းထမ္းျခင္းလုပ္ငနး္ကုိ စြမ္းစြမ္းတမံ လုပ္ေဆာင္ ေနသာ လူတစ္စုကုိေနာက္ဆုံးမိန္႔ေတာ္မူေသာ စကားမ်ားမွေကာက္ႏႈတ္ထားျခင္းျဖစ္ ပါသည္။(မသဲ ၂၅း၄၅)။ ယခုေခတ္တြင္ အငယ္ဆုံးေသာသူတည္းဟူေသာ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ဒုကၡဆင္းရဲျခင္း ပင္လယ္ထဲက်ေရာက္၍လြတ္ေျမာက္ရန္ ရုန္းကန္ေနရေသာ သူမ်ား၏ကယ္ေတာ္မူပါ ဟူေသာေအာ္ဟစ္သံ ကုိေန႔စဥ္ၾကားေနရပါသည္။ ထုိကဲ့သုိ႔ဒုကၡေရာက္ေနေသာ သူတုိ႔၏ပုံရိပ္သည္ ကမၻာ့လူ႔အဖြဲ႕အစည္းထဲတြင္ ပါတီတစ္ခုပမာထင္ရွားစြာ ျဖစ္ေပၚ တုိးတက္လာေနသည္ ကုိလည္း သတင္းမီဒီယာထဲမွ မၾကာခဏဖတ္ရႈရပါသည္။ သုိ႔ျဖစ္၍ဒုကၡဆင္းရဲထဲ က်ေရာက္ေနသူတုိ႔အား ကူညီမစရန္အတြက္ သမၼာက်မ္းစာကေအာက္ပါအတုိင္း က်မ္းျပဳထားသည္ကုိ တင္ျပလုိပါသည္။ အထက္ ပါကဲ့သုိ႔ အငယ္ဆုံးေသာသူတစ္ေယာက္အား မျပဳၾကသမွ်တုိ႔ကုိ ငါ့အားမျပဳၾကၿပီးဟု မိန္႔ေတာ္မူျခင္းကုိ မခံရေလေအာင္ ငါ့ခမည္းေတာ္ထံေကာင္းခ်ီးမဂၤလာကုိခံေသာသူတုိ႔ ကမၻာဦးကပင္သင္တုိိ႔အဖုိ႔ျပင္ဆင္ ထားေသာႏုိင္ငံကုိ လာ၍ အေမြခံၾကေလာ့ ဟူေသာ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာေပးေတာ္မူျခင္း ကုိ ခံရေလေအာင္ ေမွ်ာ္လင့္လ်က္ ေရးသားတင္ျပအပ္ပါသည္။

၁။   ဒုကၡဆင္းရဲေရာက္သူမ်ားကုိမထင္မဲ့ျမင္မျပဳရန္။
                   မိမိအိမ္နီးခ်င္းကုိမထီမဲ့ျမင္ျပဳေသာသူသည္ အျပစ္ရွိ၏။ ဆင္းရဲေသာသူတုိ႔ကုိ သနားေသာ သူမူကား မဂၤလာရွိ၏။(သု ၁၄း၂၁)။ တျပည္တႏုိင္ငံသားျဖစ္ေသာဧည့္သည္ကုိ မေႏွာက္ယွက္မညွင္းဆဲရ။ သင္တုိ႔သည္ အဲဂုတၳဳျပည္၌ဧည့္သည္ျဖစ္ၾကဖူးၿပီ၊ မိဘမရွိေသာသူငယ္ႏွင့္မုဆုိးမကုိ သင္တုိ႔သည္ မေႏွာက္ယွက္ရ။ ေႏွာက္ယွက္ျခင္းတစ္စုံတစ္ခုကုိျပဳ၍ သူတုိ႔သည္ငါ့အားအနည္းငယ္ ေအာ္ဟစ္လွ်င္ ငါသည္ထုိအသံကုိအမွန္ၾကား၍ ငါအမ်က္ျပင္းစြာထြက္၍ သင္တုိ႔ကုိထားေဘးျဖင့္ ကြပ္မ်က္မည္။ သင္တုိ႔မယားမ်ားသည္လည္း မုဆုိးမျဖစ္၍ သားသမီးမ်ားသည္လည္း မိဘမရွိေသာသူငယ္ ျဖစ္ၾက လိမ့္မည္။ ငါ့လူျဖစ္ေသာ ဆင္းရဲသားအိမ္နီးခ်င္းအား သင္သည္ေငြကုိေခ်းလွ်င္အတုိးစားေသာ သူကဲ့သုိ႔ သူ၌မျပဳရ။ အတုိးကုိမေတာင္းရ။ အိမ္နီးခ်င္းသည္မိမိေစာင္ကုိ သင္၌ေပါင္ထားလွ်င္ မုိးမခ်ဳပ္မီျပန္ေပး ရမည္။ အေၾကာင္းမူကား အျခားေသာၿခံဳစရာမရွိ။ ကုိယ္ၿခဳံဖုိ႔ျဖစ္၏။ သူသည္အဘယ္သုိ႔ အိပ္ႏုိင္မည္နည္း။ ငါ့အားေအာ္ဟစ္လွ်င္ ငါၾကားမည္။ ငါသည္သနားေသာသေဘာရွိ၏။ (ထြက္ ၂၂း၂၁-၂၇)


Tuesday, September 6, 2016

အစာေရွာင္ဆုေတာင္းျခင္း

                အစာေရွာင္ျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍လူအမ်ားသိသည္မွာ အ၀လြန္သျဖင့္  မိမိ၏ ကုိယ္ အေလးခ်ိန္ ကုိေလ်ာ့နည္းေစရန္စားေနက်အစားအစာျဖင့္ေသာအဆီသုိ႔မဟုတ္ေထာပတ္စသည္တုိ႔ကုိေရွာင္ ျခင္းျဖစ္သည္။ သုိ႔ေသာ္လည္းအစာေရွာင္ျခင္းႏွင့္ပတ္သက္ၿပီးက်ေနာ္တုိ႔နားလည္သေဘာေပါက္ရန္အလြန္အေရးႀကီးပါသည္။
                က်မ္းစာထဲတြင္အစာေရွာင္ျခင္းအေၾကာင္းကုိ အလြန္အေလးထားေျပာဆုိ လ်က္ရွိပါသည္။ အစာေရွာင္ျခင္းသည္၀ိညာဥ္ေရးရာ အတြက္ျဖစ္ရမည္ကုိ သင္ၾကားထားပါသည္။ သခင့္တပည့္ေတာ္မ်ား အစာေရွာင္ရန္သခင္ေယရႈအလုိေတာ္ရွိပါသည္။ တပည့္ေတာ္မ်ားမွသခင္ေယရႈအားအဘယ္ေၾကာင့္အျခား ဘာသာ၀င္မ်ားကဲ့သုိ႔အစာမေရွာင္သည္ကိုေမးျမန္းၾကည့္ရာတြင္ သခင္ေယရႈျပန္လည္ေျဖၾကားခ်က္သည္ အလြန္တုိေတာင္းလွၿပီးသူ၏ တပည့္ေတာ္မ်ားႏွင့္ အတူရွိေနျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ သခင္ေယရႈက“ယဇ္ ပူေဇာ္ျခင္း အက်င့္ထက္သနားျခင္းကရုဏာအက်င့္ကုိငါႏွစ္သက္၏ဟူေသာ က်မ္းစကားကုိနားလည္ျခင္းငွာ သင္တုိ႔ သြား၍သင္ၾကေလာ့ေျဖာင့္မတ္ေသာသူတုိ႔ကုိေနာင္တရရန္ေခၚျခင္းငွာငါလာသည္မဟုတ္၊ဆုိးေသာ သူတုိ႔ ကုိေခၚျခင္းငွာငါလာသတည္း”ဟုျပန္လည္ေျဖၾကားခဲ့ပါသည္။(မသဲ ၉း၁၃)

Sunday, September 4, 2016

ရုိးသားျခင္းသည္လူ၏တန္ဖုိး

                “စိတ္ႏွလုံးႏွိမ့္ခ်ေသာ သူတုိ႔သည္မဂၤလာရွိၾက၏။  အေၾကာင္းမူကားေကာင္းကင္ႏုိင္ငံေတာ္ သည္ ထုိသူတုိ႔၏ႏိုင္ငံျဖစ္၏”။ ခရစ္ေတာ္သည္လည္း စိတ္ႏွလုံးႏွိမ့္ခ်စြာျဖင့္ တပည့္ေတာ္တုိ႔၏ေျခကုိ ကုိယ္တုိင္ ေဆးေၾကာခဲ့ပါသည္။ ခရစ္ေတာ္ လူကုိေစစားရန္မဟုတ္လူ၏အေစခံရန္ၾကြလာျခင္းျဖစ္ပါသည္။
               ဤတြင္ရုိးသားေသာေခါင္းေဆာင္မ်ား အေၾကာင္းေရးသားရန္ စိတ္ကူးေပၚလာ ပါသည္။ တုိင္းျပည္ႏွင့္လူမ်ိဳးအတြက္အနစ္နာခံေဆာင္ရြက္ၿပီးေနာက္ဆုံးအခ်ိန္တြင္ မိမိ၏ကုိယ္က်ိဳးအတြက္ေငြေၾကး ပစၥည္း ဥစၥာတျပားတခ်ပ္မွယူေဆာင္သြားျခင္းမရွိေသာပုဂၢိဳလ္မ်ားအေၾကာင္းကုိေဖာ္ျပလုိပါသည္။

ဦးေပၚဦး
                  အမတ္ႀကီးဦးေပၚဦးဆုိလွ်င္ရာဇ၀င္တြင္နာမည္ႀကီးလွသည္။သူ၏ရာထူးမွာဘုိးေတာ္ဘုရား မင္းတရားလက္ထက္မွာ ကက္ဘိနက္မင္ဘာအဆင့္ရွိ၀န္ႀကီးတစ္ဦးျဖစ္သည္။ ဘုိးေတာ္ဘုရားအပါအ၀င္ မင္းသုံးဆက္ခစားခဲ့တဲ့ သက္ေတာ္ရွည္အမတ္ႀကီးျဖစ္ပါသည္။
              မွတ္သားဖူးသည္မွာ........ ေသခါနီးမွာၾကားပုံကသူ႔အေလာင္းကုိေခါင္းထဲထည့္ၿပီးေခါင္းရဲ႕ေဘး မွာအေပါက္တစ္ေပါက္ေဖာက္၊လက္တစ္ဖက္ကုိအျပင္မွာထုတ္ထားဖုိ႔နဲ႔ အသုဘအခမ္းအနားလာၾကသူမ်ား ကုိျပဖုိ႔မွာခဲ့သည္။သေဘာကေတာ့ေသတဲ့အခါလက္ခ်ည္းပဲ။ ဘာမွပါမသြားဘူးဆုိတာျပတာပါ။ဦးေပၚဦး တမလြန္ဘ၀ကုိဘာပစၥည္းမွယူမသြားဘူး။ လက္ဗလာနဲ႔သြားတယ္။ဥိးေပၚဦးဟာအက်င့္သီလေစာင့္ထိန္း ၿပီးျခစားမႈကင္းစင္တဲ့ အမတ္တဦးျဖစ္တယ္လုိ႔သိရပါတယ္။

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
                   ဗုိလ္ခ်ဳပ္ရဲ႕ကုိယ္က်ိဳးစြန္႔ အနစ္နာခံမႈ၊ အတၱအက်ိဳးကင္းစင္မႈ ကုိျမန္မာျပည္သူျပည္သားေတြ သိၾကပါသည္။အထူးသျဖင့္ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ျပတုိက္ကုိေရာက္ဖူးသူမ်ားေတြ႕ရွိရတာက သူကေလးေတြကစားဖုိ႔ အဖုိးတန္ပစၥည္းေတြမေတြ႕ရပါ။ အ၀တ္အစားဆုိလည္းအေကာင္းဆုံးဆုိစစ္၀တ္စုံႀကီးႏွစ္စုံသာေတြ႕ ရမွာျဖစ္ပါတယ္။အစားအေသာက္ဆုိလည္းဗလာ စာရြက္တစ္ရြက္ေပၚမွာေရးထားတဲ့ “ၾကည္ပဲျပဳတ္နဲ႕နံျပား ရရင္စားခ်င္တယ္” ဆုိတဲ့ဗိုလ္ခ်ဳပ္ရဲ႕ လက္ေရးမူစာရြက္ကေလးတစ္ရြက္ေတြ႕ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ သူနဲ႕ လက္တြဲ႕ခဲ့တဲ့ရဲေဘာ္တစ္ဦးေျပာဖူးတာက “မင္းတုိ႔၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ထမင္း၀ုိင္းကုိစားဖူးသည္ရွိေအာင္၀င္စား သြားပါ” လုိ႔ေျပာတဲ့အတြက္သူက ထမင္း၀ုိင္းကုိ၀င္တဲ့အခါ ၾကက္သားဟင္းတစ္ခြက္နဲ႔ ဗူးရြက္ဟင္းခ်ိဳ တစ္ခြက္သာပါတဲ့ ထမင္း၀ုိင္းျဖစ္ေၾကာင္းေျပာျပခဲ့ဖူးပါသည္။ တုိင္းျပည္ဘ႑ာကုိအလြဲသုံးစား မလုပ္ပဲ ရုိးသားႏွိမ့္ခ်တဲ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ပါ။


Friday, September 2, 2016

ေက်းဇူးတင္ရွိျခင္း

         ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္စကၤာပူသုိ႔ဆယ္ရက္တာသြားေရာက္လည္ပတ္ခြင့္ရခဲ့ပါတယ္။ စကၤာပူ သုိ႔ေရာက္ရွိစဥ္ တည္းခုိခြင့္ေပးေသာအိမ္ရွင္ ဆရာဦးေအာင္ႏုိင္ႏွင့္မိသားစု ကုိလည္းေကာင္း၊ လုိက္လံပုိ႔ေဆာင္ေပးၿပီး ဧည့္ခံေက်ြးေမြးခဲ့ၾကေသာဆရာဦးတင္၀င္းမွန္၊ မယမင္းစိမ္းႏွင့္မယမင္းျဖဴ၊ ဆရာေတာ္ဦးမ်ိဳးသူ၊ မယာေခလ၊ ဆရာေစာေသာ၀ါးတုိ႔အားအထူးပဲေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
           ထုိအျပင္၀တ္ျပဳျခင္းတြင္က်ိဳကၡမီအေၾကာင္းေ၀မွ်ခြင့္ေပးေသာစကၤာပူယုဒသန္အသင္းေတာ္မွ အဖသင္းအုပ္ဆရာႏွင့္အသင္းသူအသင္းသားမ်ားအားလုံးကုိ အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အားလုံးကုိ ဘုရားရွင္သာ၍ေကာင္းခ်ီးေပးပါေစ။ 
              ခရီးစဥ္ျဖစ္ေျမာက္ေရးအတြက္စီမံေဆာင္ရြက္ေပးေသာဆရာဦးမန္ဇာမင္းအား လည္းအထူး ေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္။









Tuesday, August 18, 2015

ဘုရားသခင္အတြက္စြန္႔စားေသာ ေဒးဗစ္လစ္ဗင္းစတုံး

              “ ဗြာနာ၊ဗြာနာ” ဟု အသံထြက္လုမတတ္ ေအာ္ေျပးလာေသာအာဖရိကန္လူငယ္ေလးသည္ လစ္ဗင္းစတုံး၏ ေျခရင္း၌ လဲက်သြားေတာ့၏။ သနားၾကင္နာတတ္ေသာဆရာႀကီးက ငုိေနေသာကေလးငယ္အား အက်ိဳးအေၾကာင္း ေမးျမန္း၏။ လူငယ္ေလးက ေၾကာက္စရာေကာင္းေသာ အရာကုိ ျမင္၍အသက္ျပင္းျပင္ရႈလ်က္ သစ္ရြက္လႈပ္ရွားသြားသည္အထိ ျပင္းထန္လွေသာ စိတ္ဆုိးအမ်က္ ထြက္ေနသည့္ ျခေသၤ့ေဟာက္သံကုိ ၾကားရေသာအခါ တုန္လႈပ္လ်က္ ေနသည္။ 
               ေသမင္းတမန္ႏွင့္ တူေသာညိဳဝါေရာင္ရွိေသာ ျခေသၤ့သည္ ျခံဳ ပုတ္မွထြက္လာသည္။ ေၾကာက္ရြံျခင္းမရွိေသာ ဘုရားသခင္၏ အမႈေတာ္ေဆာင္ႀကီး၏ ပုခံုးကုိ ကုိက္ခဲ ေျမသုိ႔လွဲပစ္လုိက္သည္။ တုိင္းရင္းသားမ်ားက ျခေသၤ့ကုိေမာင္းႏွင့္ပစ္လုိက္ၿပီးေနာက္ ဆရာလစ္ဗင္း စတုံးသည္ အလြန္ျပင္းေသာဒဏ္ရာကုိ ရ၍ ၎၏လက္တစ္ဖက္ကုိ အသုံးမျပဳႏုိင္ဘဲ ျဖစ္သြား သည္သာမက ဒဏ္ရာမွထြက္လာေသာအရုိးသည္လည္း ၎ကုပ္အက်ီေအာက္တြင္ ဖုထြက္ေနသည္။ အာဖရိသုိ႔ေရာက္သြားေသာပထမႏွစ္မ်ား၌ ေတြ႕ရေသာ အေႏွာက္အယွက္မ်ားသည္ ဆရာႀကီးကုိ တားဆီး၍ မရေခ်။