ေမး ။ ။ ယာကုပ္သည္လိမ္လည္လွည့္ဖ်ားၿပီးဧေသာ၏သားဦးအရာကုိ ယူခဲ့ပါသည္။ ဤသုိ႔ လိမ္လည္၍ယူခဲ့ေသာ သားဦးအရာကုိ ယူျခင္းသည္မမွန္ကန္ဟု ကၽြန္ေတာ္ထင္ပါသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ ဘုရားသခင္သည္ဧေသာကုိ မုန္းပါသနည္း
ေျဖ ။ ။ ဘုရားသခင္သည္ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာျဖစ္ပါသည္။ မည္သူ႔ကုိမွွ်မမုန္းပါ။ သုိ႔ေသာ္ ဘုရားသခင္သည္ အျပစ္ဒုစရုိက္ကုိမုန္းတီးၿပီး အျပစ္သားကုိခ်စ္သည္ ကုိအၿမဲသတိရေနေစပါသည္။ ဧေသာကုိမုန္းျခင္း (ေရာမ ၉း၁၃၊ မာလခိ ၁း၂-၃)ဟူေသာစကားကုိ အတိအက်အဓိပၸါယ္ေကာက္၍ အမွန္မယူဘဲဘုရားသခင္က မႀကိဳက္မႏွစ္သက္၍ မေရြးခ်ယ္ျခင္းသေဘာကုိသာ ယူေစလုိပါသည္။ (မသဲ ၂၂း၁၄ ကုိလည္းၾကည့္ပါ)
ဧေသာကုိပယ္၍ ယာကုပ္ကုိေရြးေကာက္ျခင္းသေဘာကုိ ရွင္းျပေနရလွ်င္နက္နဲလွသည့္ သီၾသေလာ္ဂ်ီသေဘာတရားမ်ား၊ ေရြးေကာက္ျခင္းဆုိင္ရာ (Doctrine of Election) တုိ႔ႏွင့္တကြ ဣသေရလ တုိ႔၏သမုိင္းအစဥ္အလာတုိ႔ကုိ ရွင္းျပေနရမည္ျဖစ္၍ ဤစာေစာင္တြင္ေနရာရွိမည္ မထင္ပါ။ သုိ႔ေသာ္ ေအာက္ပါတုိ႔ကုိ ဆင္ျခင္စဥ္းစားၾကည့္၍ သူတုိ႔ႏွစ္ဦး၏ ျခားနားမႈတုိ႔ကုိ ဆင္ျခင္ၾကည့္ပါ။
ဧေသာသည္ မုဆုိးျဖစ္၍ စိတ္ၾကမ္းထန္းခက္ထန္ၿပီး ယာကုပ္ကား စိတ္သေဘာထားေကာင္း သူျဖစ္သည္။ (ကမၻာ ၂၅း၂၇)။ ဧေသာသည္စိတ္ျမန္သည္။ အစားမက္သည္။ မိမိ၏သားဦးအရာကုိ မထီမဲ့ျမင္ျပဳၿပီး အဘုိးမတန္ေသာအရာတစ္ခုႏွင့္ အလဲအလွယ္ျပဳျခင္းေၾကာင့္ တန္ဘုိးမျဖတ္တတ္သူ၊ မခ်ိန္ဆတတ္သူျဖစ္၏။ (ကမၻာ ၂၅း၃၃)
သူသည္ ျမင့္ျမတ္သန္႔ရွင္းေသာအက်င့္တုိ႔ကုိ ႏွစ္သက္ျခင္းမရွိဘဲ မိခင္ႏွင့္ဖခင္တုိ႔ စိတ္ႏွလုံး ပူပင္စရာ၊ စိတ္မခ်မ္းေျမ႔ဖြယ္ရာျဖစ္ေသာ မိန္းမကုိ ယူခဲ့ေလသည္။ သူ၏စိတ္သေဘာထားသည္ ျမင့္ျမတ္ ဂုဏ္အသေရရွိေသာအရာကုိ တပ္မက္ေမာျခင္းမရွိေၾကာင္း ထင္ရွားပါသည္။ (ကမၻာ ၂၆း၃၃-၃၅)။ တပါးအမ်ိဳးသားတုိ႔ကုိ အိမ္ေထာင္ျပဳျခင္းအားျဖင့္ ဣသေရလလူမ်ိဳးတုိ႔၏ စည္းကမ္းကုိေဖာက္ဖ်က္သည္။ သားဦးအရာႏွင့္ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာကုိ မခံစားရေသာေၾကာင့္ ေနာက္ဆုံးတြင္ဓားျဖင့္ အသက္ေမြး၍ ညီ၌ကၽြန္ခံရလိမ့္မည္ ဟူ၍ ဖခင္ကေျပာျခင္းကုိ ခံရေတာ့သည္။ (ကမၻာ ၂၇း၃၀-၄၀)။ သူသည္ ေနာင္တ စိတ္ကုိ အလြန္ေနာက္က်မွရေသာ သူျဖစ္သည္။ (ေဟၿဗဲ ၁၂း၁၆-၁၇)
ယာကုပ္မူကား သိုးထိန္းျဖစ္ၿပီး ႀကီးျမတ္ေသာအရာတုိ႔ကုိ ရယူလုိေသာစိတ္ ရွိသည္။ ၀ိညာဥ္ေရးရာ၌ ဧေသာထက္သာသည္။ ဇြဲရွိသူ တစ္ဦးျဖစ္သည္။ (ကမၻာ ၂၉း၁-၃၀၊၄၃)။ ေကာင္းကင္ တမန္ထံမွျဖစ္ေစ၊ မိမိလုိခ်င္ေသာအရာကုိ မရမက ရယူႏုိင္ရန္ ဇြဲရွိသူတစ္ဦးျဖစ္သည္။ ကမၻာ ၃၂း၂၆
ဧေသာကုိျငင္းပယ္၍ ယာကုပ္ကုိေရြးခ်ယ္ရျခင္း အေၾကာင္းကိစၥ၌ ဧေသာသည္ ေလာကီအရာ ကုိစြဲမက္တတ္ျခင္း(ေဟၿဗဲ ၁၂း၁၅-၁၇)၊ ယာကုပ္သည္ အနာဂတ္ကုိေမွ်ာ္ကုိးၿပီး ၀ိညာဥ္ေရးရာေကာင္းခ်ီး မဂၤလာကုိ တန္ဘုိးထားတတ္ျခင္းတုိ႔၏ ျခားနားမႈကုိ သေဘာေပါက္လာေစလုိပါသည္။
ဘုရားသခင္၏ေရြးခ်ယ္မႈသည္ မိမိအလုိဆႏၵေၾကာင့္ျဖစ္ႏုိင္ျခင္း မရွိဘဲ၊ ဘုရားသခင္၏ အလုိေတာ္ ႏွင့္သနားျခင္းကရုဏာအေပၚ၌သာ မူတည္ပါသည္။ “ထုိေၾကာင့္ လုိခ်င္ေသာသူသည္ တတ္ႏုိင္သည္မဟုတ္၊ ေျပးေသာသူသည္လည္း တတ္ႏုိင္သည္မဟုတ္။ ေက်းဇူးျပဳေတာ္မူေသာ ဘုရားသခင္သာလွ်င္ တတ္ႏုိင္ေတာ္မူ၏” ဟူ၍သာ မွတ္ထားေစလုိပါသည္။ (ေရာမ ၉း၁၆)
ဦးေဖသြင္
No comments:
Post a Comment